sobota, 9. september 2017

Frrr! Frrrr! Svoboda!!!

Že nekaj časa nazaj… Že kar dolgo časa nazaj… Res… Ko sem še bila manj poredna… Danes sem že bolj izkušena nagajivka. Teta se je poročila. Bilo je obdobje pred poroko. Peljale smo jo gledati film Pobegla nevesta, kjer igra Julia Roberts. Mislim, da je že naslov dovolj zgovoren. Ni se prijelo. Super! Ker sta za skupaj. Zdaj sta že vrsto let poročena.

Mi je pa bilo tako fascinantno, kako Julia v filmu spreminja osebnost, glede na to, s kom je. Prilagodi se partnerju, dragemu. Popolnoma. Zato vedno pobegne, ker ne ve, kdo je. Kameleon v odnosih je. Potem pa se začne odkrivati. Kaj ima ona rada? Katero vrsto jajc ima najraje? Kuhana. Mehko kuhana. Omleto. Ocvrta na oko. Zmešana.  

Kaj imam jaz rada? Zdaj imam čas, da raziskujem svoj resnični jaz. Saj se že dobro poznam. Ampak še vedno obožujem pot odkrivanja. Neizmerno uživam na njej. Svoboda odkrivanja sebe.

Zanimivo mi je bilo biti na kavi. Čas je minil kot nič in prijateljica mi je priporočala dobro knjigo. Imela sem še malo časa, ker so se načrti spremenili. Pogledam razpoložljivost po knjižnicah. Seveda. Najbližja ima prosto! Bom se kar en krog zapeljala!

V knjižnici sem kar domača. V vseh knjižnicah… Najdem polico, kjer bi naj bila. Išči! Pinki barve! Pinki! Pinki! Pinki! Nič! Preverim še enkrat. Prav sem… Ni je… No, pa grem vseeno do knjižničarke. Iščem knjigo! (Očitno ne!?!) Prijela je eno s kupa, ki ga je nekdo pred nekaj minutami vrnil: »Mislite to?«

Pa če to ni časovna usklajenost, potem pa res ne vem!
 
Tako je vedno v življenju!

Knjiga pa je bila tako zanimiva, da sem že bolj pri koncu… Pa še eno drugo zraven berem!

Življenje je tako lepo! Polno trenutkov za veselje! Začnimo z osnovami! Sonce! Dež! Oblaki! Zrak! Noč! Luna! Zvezde! Če pa čisto pri osnovah! Zrak! Vdih! Izdih!

Že od nekdaj vem, da je življenje popolno! Čarobno!

Prej sem slučajno slišala, da otroci želijo delati stvari po svoje. Starši pa jih učijo drugače. Ne bo šlo. In takoj, ko se osvobodijo, naredijo po svoje! Res je! Sem kar sem in drugim dopuščam njihovo svobodo v polnosti domišljije… Vedela sem, da je popolno!


Sijoč popoln dan! Predvsem pa pristen! Objem!!!



P.S.: Življenje je tvoje! Ven iz kletke… Frrr! Frrr!!! I love you too!!! Elvis Presley - My Way (https://www.youtube.com/watch?v=PP8HO9TGkbw)

Ni komentarjev:

Objavite komentar