četrtek, 7. september 2017

Čutnost čarobnosti...

Kako lepo polzijo kaplje po steklu. Tako lepa črno zlata lučka, ki tako lepo toplo osvetljuje prostor, kot moje sonce. Seveda notranje. Srčnost. Toplino, ki prežema vso mojo dušo. Neverjetno obožujem svojo lepoto. Notranjo. Seveda tudi zunanjo. Saj sem človek. Kaj te češ.

Danes je dan za pisanje pesmi. Srečnih. S srečnim koncem.

Vse se tako lepo umiri, ko dežuje zunaj. Vse je točno tako, kot mora biti. Izjemno. Vse je dobro! Kaj dobro! Odlično!

Čisto drobne kapljice padajo. Vem, srečna sem. Kar na smeh mi vleče. Ljubim svoje življenje.

Sedim v ljubki kavarnici, kjer sem dobila moj late macihiato iz tako lepega velikega kozarca. Kako to obožujem!

Na polici se zbirajo kapljice, ki se združujejo v jezerca in reke.

Nepozabni spomini. Nepozabno življenje. Pa vseeno je še toliko tega, kar želim raziskati. Vseeno je še toliko tega, kar si želim doživeti. Vseeno še je toliko lepote, ki jo želim užiti. Toliko topline, ki se razliva skozi moje življenje. Vse najlepše še je pred mano!

Občutim toliko notranje ljubzeni. Kar pretaka se skozi mene. Dežuje skozme. Posadila sem seme. Pokrila sem ga s toplo zemljo. Zdaj ga kaplje napajajo z ljubeznijo. Raslo bo, ko bo pravi čas. Zaupam, da že tli v notranjosti.

Vedno bolj zaupam svojemu notranjemu kompasu. Moj notranji gps. Ne bom se ustaljala vmes. Lahko sem na poti. Ne bom pa se obračala nazaj. In pot je čudovita. Zakaj bi se mi kam mudilo, če je že zdaj izjemno! Če sem že zdaj srečna! Srečna! Srečna!
Tukaj igra tako dobra glasba. Uh, kako seksi romantični ritmi. Prav uživam!

lep sijoč dan poln smeha in ljubezni! Čarobnost!


P.S.: ROD STEWART "Have I Told You Lately" (https://www.youtube.com/watch?v=CurxZ947NyM) I love you too!


Ni komentarjev:

Objavite komentar