nedelja, 13. avgust 2017

Preveč!? Nikoli!

Koliko sreče lahko prenesem? Koliko dobrega lahko prenesem? Lahko še malo več? Dajmo, malo še! Saj bo šlo! Do neba in še više! Do zvezd! Do zvezdnega prahu… Mislim, da mi je škodil. Na boljše! (Spet se mi je na boljše poslabšalo…) Kako to obožujem!

Kaj so kake iskrice v zraku? Srčne? Srečne? Nekaj prasketa. Ne morem verjeti. Srečna brez razloga. Kar tako, ker lahko. Ker je fajn! Življenje je čarobno. Nekaj je v zraku! Čutim!

Nežno
z občutkom
se me dotakni
s svojimi prsti
sonce
kot cvetni list
cvetoče češnje
mehko
položi mi
sij v srce
neskončen
neusahen vir
za rast semen…
srca…
skloni se k meni
zalij
pobožaj me
blago
počasi
sij skozi mene
rdeče
pisano
prostranstvo
topline…
srčnosti…
zaupam ti…
Ljubezen

Pa kako je lahko tako super fajn!?! Osupla sem! V dobrem smislu! Tako sem srečna! Zdaj pa še malo glasbe! Noro!

Seveda sem si nastavila novo melodijo za zvonjenje na telefonu. Za izjemno vzdušje! Sredi mojega ogledovanja oblek, je kar naenkrat nekaj začelo cviliti. In kričati! In ploskati! Bila je moja life (v živo) verzija! Zvonjenja! Tako sem hitro dvignila! Glasno je bilo! Smešno pa tudi! Kako noro dobro… Zdaj pa si moram original naložiti! Saj je super cviljenje in navdušenje! To me tako osrečuje! Noro osrečuje! Za zvonjenje pa vseeno mogoče malo preveč… Nikoli ni preveč!

Zakaj čati na srečo, če je zdaj in tukaj priložnost, da sem lahko srečna? Da, da! Fokus!

Obožujem to na pol oblačno puhasto nebo. Vetrc…


Izjemno nagajiv pisan lahkoten dan! Cmok! Cmok!



P.S.: Življenje je čarobno!  Stupid Cupid by Connie Francis . . .  (https://www.youtube.com/watch?v=2kJA8v577W8)

Ni komentarjev:

Objavite komentar