torek, 15. avgust 2017

Čudenje čarobnosti...

Samo sem. Srečna.

Tako to je to. Lahko končam za danes (Za vedno! Pridige konec!).

Plani za prihodnost? Samo kako sem lahko srečna. Zdaj. Danes. Jutri. To je to. Vem. Globoko. Čas je že bil…

Sledim sovjemu sijaju.

Še malo, pa bom imela vse pobarvano. Kar naenkrat je bila velika modra luža na paketu! Kako! Saj bi morala vedeti. Res sem polila veliko barve. spodaj sem imela veliki karton! Ki pa očino ni bil dovolj, da si reka ne bi utrla poti navzdol. Očitno sem zamudila veliki slap Niagaro! Dobro, ampak tudi jezerce spodaj v kristalnem siju modrine, je bilo izjemno (saj sem ga pobrisala…). Obožujem jezera... kako romantično... doma... 

Prste pa tako imam že cele temno modre! Bele… Noge tudi. Malo...)

Delam, kar mi je v veselje!

Kako sem magnetna! Neverjetno rada imam dišeč dom! Že nekaj časa nazaj sem mimogrede ujela pred blagajno dišeče palčke v steklenički. Kako so bile lepe! Malo sem bila na tesno s časom, ker so že za mano stali drugi ljudje. Zgrabila sem pinki barve in šla v vrsto, ki se je že daljšala…

Spet sem bila v enakem položaju. Uuuu, palčke! Gneča… jagoda, vanilija. Ne bom izbrala enakih kot imam doma, ker doma mi dišijo po energetski pijači! Nekaj sadnega! Vanilija! Kombinacija. Mešanje… pridem domov. Enake! Vsaj nekomu doma so všeč! Tudi meni so, ker izgledajo lepo… Obračam jih, samo, da čimprej izhlapijo! Bile pa so vsaj moje najljubše barve! So še! Zdaj imam dvojne! Jeeee!

Ne morem se nagledati slike, ki sem jo dokončala! V pravi užitek mi je bila! (Mi še je… Prav bliže sem si jo postavila…) Po moji najljubši slikarki Mirni Sišul! Obožujem jo! Njene barve, igrivost, srčnost, pestrost in seveda srečnost! Zame kar žarijo. Vedno znova so mi sprožilec, vabilo. Slikaj! Slikaj! Pridi, slikaj! (Packaj, špricaj z barvo! Naj vse teče! Mešaj divje barve! Zabavaj se! Smej se! Uživaj! Bodi, kar si!) Obožujem svoje pisano življenje! Zdaj pa že nov projekt, ki kar sam nastaja…

Zdaj pa reka! Pisanje! Valovanje! Zaljubljena sem v življenje! Čarobno je! zunaj tako lepo šepeta vetrc… Neverjetno je!

Čarobno pisan dan moji ljubi! Cmok! Cmok! Cmok! Cmok! Cmok . . .



P.S.: Kako je lahko tako dobro! Čarobnost!!! Obožujem!!!! Vedno boljše je!!!! Lonestar - Amazed (https://www.youtube.com/watch?v=x-skFgrV59A)

Ni komentarjev:

Objavite komentar