sobota, 26. avgust 2017

Ljubljena . . . v vseh odtenkih...

Že od nekdaj sem vedela, kaj je moje poslanstvo. To pa vedno! Že od malega se spomnim, da sem bila vedno za! Smisel mojega življenja je radost. Veselje. Nagajivost. Smeh. Sreča! Igrivost! (Kdo je male organiziral za skakanje po postelji? Po lužah? Ležanje v snegu in snežinke so tudi zanimiva specialiteta… Plezanju po najbolj strmi steni… Guganju nad prepadom? Na drevesa…)

Nikoli nisem zamudila priložnosti, če je obetala ne vem kaj…, da je ne bi obrnila vsaj malo na šaljivo stran. Hec vedno pomaga. Smeh pa tudi.

To je tako kot pri slikanju. Več barv, ko uporabim, bolj kot barva teče in nekontrolirano šrica naokoli, bol je zabavno. Vedno so deli slike, kjer želim čistost. Če se barva tam odloči, da bo tekla, ji pa pustim! In to vedno deluje nekako skladno in sproščeno in zabavno na koncu.

Super mi je, da je poletje. Barva se hitro suši. Ko naredim zadnjo potezo, si že predstavljam naslednjo. Potem pa potrpežljivo čakam. Piham malo. Nesem ven na vetrček. Gledam na daleč. Proces nastajanja kar teče skozi mene. To mi je v neverjeten užitek. Razmišljam o tem, da bi se pridružila izzivu sto dni umetnosti. Bilo bi zabavno!

Igrali smo se neko noro igro! Da se moraš prijeti za nos in reči barvo… ob določenem nepričakovanem dejanju… Smešno. Vedno sem rekla rdečo in nisem bila nikoli zadnja. Mi je pa žal, da nisem rekla svoje najljubše barve pinki. Vse mi srčno obarva ta odtenek… odtenki. Moja barva ljubezni.

Včeraj so bile tako lepe zvezde. Dane bom izkoristila to lepo poletno noč, da si jih grem ogledati kam v temo. Trdo temo.

Zjutraj me je zbudil tako lepi živo oranžni pas vzhajajočega sonca! To tako obožujem. Bila sem še preveč zaspana, da bi fotografirala… Ampak te barve! Popolnost!

Včeraj pa je bil tako lepi sončni zahod s puhastimi oblakci. Razporejeni so bili v tanke trakove. Vse je žarelo s toplino in tako lepimi toni! Kot bi bili obrobljeni. Kako mi je všeč, ko je ceno nebo v taki izjemni harmoniji.
Danes je moj najlepši dan v življenju! Vse poti vodijo k sreči. Na kocu koncev si vsi samo to želimo…

Čudovit čaroben dan poln smisla (smeha)!!!


P.S.: Kako bi živela, če bi vedeli, da smo ljubljeni? OMG! Hawk Nelson - Live Like You're Loved (https://www.youtube.com/watch?v=Q_r47Xhkf20)

Ni komentarjev:

Objavite komentar