petek, 25. avgust 2017

Notranji zakladi...

Mali labodi so! Kako so lepi! Malo so še sivkasti! Pa niso več mali, ampak mladi!

Neverjetno me je navdušila knjiga od Elizabeth Gilbert! Jej, moli, ljubi! Vedno me privlači notranje potovanje. Raziskovanje duše! Saj obožujem potovanja tudi! Vedno, že od nekdaj, me pa zanimajo globinsko odkrivanje zakladov. To mi je stokrat boljše! Vedno odkrijem kaj novega! 

Dobila sem spet mojo ljubo revijo!!! Seveda notri piše moja ljuba Elizabeth! Pravico imaš, da ugotoviš, kdo sploh si. To ni kot namakanje v toplicah, ampak odkrivanje izziva resnice
. To ni sebično! Ampak mi koristi! Ne samo, da je dobro zame, ampak je dobro tudi za druge! Skrčen povzetek! drugače pa sem tako navdušena!!! Navdih! Obožujem!!!

Pot je moje veselje.

Danes pa je pot rokav. Ob reki. Počasen. Ob moji najljubši kavi. S klepetom meni tako ljube osebe. Smeh. Uvidi. Zaupanje. Pristnost. Vetrcom. Poslušanje šumenja… V senci. Vsa ta drevesa okoli! Narava! Vse to zelenje! Odsev zelenin tudi v reki! Izjemno! Lepo je! Čudovito!

Pa še petek je! Moj najljubši dan! V petek sem dobila najlepše darilo na svetu. Sina!

Kako je zanivm proces natajanja slike. Naredila sem odtenke temno modre in umazano roza! Zaželela sem si malo več živih barv. Seveda bi bila pinki odlična! Malo sem že prej popestila z belo! Potem pa se mi je zdlea preveč rdeča! Spet sem mešala novo barvo! Še kar nisem bila zadovoljna! Zmešala sem toliko barve! To pa je zdaj pinki! Super je, ko mi sonce tako močno sije na balkon, da mi barvo sproti suši! Malo sem še zanalašč poklapljala mimo. Malo razpršila in zdaj komaj čakam, da pridem domov, da nadaljujem! Slika me kar sama vodi, kaj bi še lahko. Kot bi že bila naredila in sem samo posrednica. Ampak pri tem so neizmerni užitki ustvarjanja. Proces je tako radosten. Ko pridem domov iz službe mi je tako veselje pogledati te slike! Neverjetno me razveselijo! Presenetijo! Ustvarjanje je čarobnost!

Čarobno pisan pristen dan sproščanja! Vikend je!



P.S.: Love feels good! Ljubezen se občuti izjemno dobro! Michael Jackson, Justin Timberlake - Love Never Felt So Good (https://www.youtube.com/watch?v=oG08ukJPtR8) 

Ni komentarjev:

Objavite komentar