torek, 22. avgust 2017

Prostranost lepote duše...

Videla sem najlepši sončni zahod sploh! (Do zdaj!) Najprej se je sonce tako nežno začelo približevati hribom v ozadju. Barve so bile nežno pastelno prelivajoče. Postajalo je vedno bolj žareče.

Mimo so palvali labodi! Tako, dva po dva. Ali eden sam! Sredi te lepote sem doživela razsetljenje! Razodetje! Aha! Zakaj bi morala dva laboda skupaj

plavati, če je že en čista popolnost! Za svojo srečo ne rabi še enega zraven… Lepota od lepote! Čudovito! Čarobno! Popolno! Palvali so mimo te črte sonca, ki jo je odsevalo v reki! Za sabo so vleki to zlato sled, ki se je bleščala in migotala za njimi! Popolnost!

Sonce se je čisto potopilo za temnino! Potem pa je začelo postajati rdečkasto nebo, dokler ni žarelo kot najmočnejši ogenj. V ospredju so bili leseni okrogli koli v reki, na katerih so bili galebi. Vse je dajalo tako lepi kontrast črno rdečih barv.

Ustvaril se je čudovit trenutek v času, ko je vse obstalo v čudenju tej lepoti. Bila sem osupla! Tako globko sem občutila radost. Srečo. Veselje. To lepoto, ki me je obdajala, mi polnila srce. Me objemala.

Ptice so kdaj preletele to rdečino. Obožujem njihovo svobodo in prostost. Prostranost njihovega neba. Včasih je preletela to idilo velika jata ptic. Tako sinhrono in v harmoniji so se gibale.

Bila sem na lesenem pomolu. Plavajočem! Kdaj je skočila kaka ribica ven (ni bil morski pes… Sigurno!). Račke so plavale čisto blizu… Popolnost trenutka, ki je trajal.

Kaj pa to, ko še imajo kavarno tam blizu?! Čisto ob vodi!?! Izjemno! Izjemni kotički me vedno najdejo! Imajo leseno teraso, tudi s polležalniki… Na mizici majhne lučke. Tako romantično, da mi je srce kar igralo od veselja! Tako čudovit razgled na ladjice… grad v ozadju… prečudoviti sončni zahod… Uuuu, čisto po mojem okusu!

Vsak dan je drugačen in vsak dan je nov! Doživela sem čisto popolnost! To pa je bilo za dušo!
Zdaj pa domov slikati! Platna že čakajo! Barve že čakajo! Polno idej že imam!


Rdečkasto srečen dan v vseh pogledih! Življenje je čarobno!




P.S.: To je to! Bryan Adams and Barbra Streisand - I Finally Found Someone (https://www.youtube.com/watch?v=dNfP1gWtQYY)

Ni komentarjev:

Objavite komentar