torek, 18. april 2017

Preveč pobarvano!?!

Nekaj je v meni, kar si želi vedno sreče, radosti, navdiha. Smehlja se. Zdaj. Se že drži za usta. Sledi neustavljiv val krohota. Pa daj no! Življenje ni tako resno, kot se zdi! Vedno se najde zabavna plat. Tudi pri tem, da sem že zjutraj pospravljala posodo. Padel mi je pokrovček na čajniku. Razbil se je. Nee! Kar obstala sem. Potem pa sem pomislila, res je zelo tanki porcelan. Se nasmejala zraven.

Včeraj sva si naredila čaj s sinom zraven zajtrka. Iz mojih najlepših čajnih skodelic. Opazil je, da se skozi vidi čaj. Rekel je, da so tako tanke, da še mene vidi skozi. Pa sva se smejala! Moje ljube kitajske, mogoče japonske skodelice. Mogoče pa ustreza pokrovček od sladkornice na čajnik…
Ta izkušnja mi je pomagala, da sem razumela ali vsaj malo sočustvovala z ljubim.

Barvala sva jajčka. Prvič skupaj. Ustvarila sva vse možne kombinacije barv. Dobila sva ven petdeset odtenkov zelene. Živo. Fluorescentno. Olivno. Travnato. Turkizno. Temno. Rjavozeleno… Najbolj posebne barve pa je bila jajčka, ki sva jo pozabila v vodi. Bila je v mrtvem kotu. Vse sva že pobarvala. Potem pa sva vlila vse barve skupaj. Ko je želel to ljubi vsipati vstran, je ugotovil, da še je nekaj notri. Seveda jajčka. Lepo nežne peščeno mahove barve. Včasih mi barvamo jajčka, včasih pa si jajčka izbirajo svojo barvo…

Takoj sem opazila, da je dal ljubi skodelice za kompot. Kaj pa, če ne bo šla barva dol? Imam eno skodelico, ki še je zdaj vsa rdeča…

»Takoj jih bova umila,« je rekel. Pobarvava. Dava v pomivalnega. Opere. Vsaka skodelica druge barve! Meni so bile bolj všeč kot prej. Pisane Njemu pa ne.

»Pa kako! Zdaj jih lahko samo še vstran vržem!« Zelo dolgo se ga je držalo. To. Malo ga razumem, po drugi strani pa, saj je samo stvar. Keramika… Včasih pa pobarvamo več, kot si želimo. Pa je tudi fajn! (Vsaj za ene…
)

Preveč pisan dan poln radosti! Cmok! Cmok!


Ni komentarjev:

Objavite komentar