četrtek, 16. marec 2017

Naravnost do... morja!

Kako je super, ko kdaj vpade kaj nepričakovanega. Pa še tri punce smo bile na kupu…
še bilo je nakupovanje vključeno. Ne samo živil! Najprej dekoracija, porcelan, steklo, krožnički in sklede v roza barvi… potem pa še moj najljubši del. Ta ura pa je minila, kot bi bila samo pet minut tam.

Samo poklicali sta me. V desetih minutah sem že čakala pred blokom. Potem pa taka postrežba. Moja najljubša kava… kapučino z vanilijo… Postrežba kot na letalu. Na avtomatu smo celi zastoj naredile, ker najprej nisem videla moje najljubše kave. Potem pa je bila na drugem in se je teta žrtvovala za navaden kapučino, da sem lahko jaz vanilijo pila… (Hvala!) Seveda smo panično iskale lonček v zadnjem hipu, ampak nič ni mimo steklo. Refleksi… Potniki pripnite pasove… Že smo bile nazaj proti glavnemu cilju! Malo glasbe in veliko klepetanja in smeha. Kako je življenje lepo.

Bila sem sredi pisanja, ampak sem seveda vse spustila, ker sem vedno za akcijo. Sem pa nadaljevala pred ogromno trgovino, ki me ni tako zanimala. Tam naj bi imeli stolčke in kavomat nekje. Vse sem preiskala. Zakaj nisem rekla enostavno, da mi pustita ključe od avta? Pa spet gor in dol. Pa kje so te mizice? Bi se kar na robnik usedla? Saj bi, pa imam beli plašček oblečen. Na avto se ne morem nasloniti. Bi se usedla na voziček? Tudi ne izgleda najbolj čisto. Potem pa zagledam stole in mizo. Pa kako nisem tega videla, če sem šla vsaj štirikrat mimo? No, zdaj pa sem. Srečna. Se usedem. Pišem kot zmešana. Potem pa mi že mahata. Super. Napisala sem štiri strani, čeprav sem več časa iskala prostor za pisanje kot pisala… Fokus je pomemben…

Sploh pa še nisem prišla do mojega najljubšega dela. Oblačila. Spodnje perilo. Halje. Torbice. Posteljnina. Nogavice. Nakit. Čevlji. Kaj!? Do ženskega oddelka še sploh prišla nisem. Sem pa bila dve minuti do dogovorjenega časa v vrsti za blagajno. To pa je že tudi uspeh sam po sebi.

Seveda ne gre, ko smo že na avtocesti, brez tega, da bi se šalile o tem, da bi šle naravnost do morja. Mogoče drugič, ko ne bomo imele samo pol dneva za pobeg…


Lep izjemen dan poln fokusa na užitek! Cmok! Cmok!

Ni komentarjev:

Objavite komentar