četrtek, 2. februar 2017

Sij pronica skozi...

Kaj pa to, ko ljubi ne pije akvarijskih koktajlov, on kar direkt potegne (iz cevi). Menjava vode v akvariju... Baje, da ni dobra. Meni je bil moj cedevitkov koktajl s ščepcem leče odličen. Dokler nisem bila obveščena. Bilo je malo preveč…

Tako pa je to to. Sploh si ne znam organizirati časa. Prepustim se vsemu, kar ravno pride v moj dan. Plavam v neznano sredi oceana in upam, da bom prišla do obale ali da me bo tok nesel tja.

Rada bi dokončala doktorat. Pa če je toliko zanimivih stvari, ki se dogajajo. Vsak dan sproti. Neučakano sledim temu. Nesmiselnosti. Nepomembnosti. Utrujena od konca dneva, da se nisem nikamor pomaknila naprej.

Potem pa je tako, da bi želela biti z ljubim, pa mi on odločno postavi meje. Ne, danes se moram učiti, ne, danes moram ne vem kaj. Jaz pa žrtvujem svoje urice doktorata s tako lahkoto. Potem sem pa jezna nase in potem še na njega. Ker on pa tu ne dela kompromisov.

Vidim, da se bom morala bolj osredotočiti in da bodo neke stvari postajale resničneje, ko jih bom dejansko umestila na urnik. Vsak dan. Tudi jogo, tudi meditacijo, tudi sprehode, kot da je to pomemben zmenek ali sestanek. To je to. Disciplina, ker me to ohranja v svetlobi. Sploh pa rabim čas za slikanje. To je to.

Dovolj sem si pomembna, da se samouresničujem. Danes pa sem hvaležna, da je tako nežen popoldanski zahod. Rahlo nežno rumeno svitanje skozi oblake. Ozka črta čez obzorje, bleščeč leden sneg... Vseeno dovolj, da svetloba pronica skozi. Čeprav oblačen, ljubek. Kot moja rast in stopanje naprej. Nežno, z občutkom, ne kot sonce opoldan, da vse zažge.

Kiss! Kiss! Love you all!

Ni komentarjev:

Objavite komentar