ponedeljek, 20. februar 2017

Preveč prostega časa? Nikoli!!!

Poslušala sem Jado Pinkett Smith o ravnovesju vsega. Sebe. Otrok. Moža. Vse si želi uravnovesiti. Poskrbeti najprej za svojo srečo, ker jo potem komaj lahko da naprej. Če čas zase izpusti, da ne govori potem, vse sem žrtvovala zate, ti pa potem tako. Tu sem se takoj našla. Kaj delaš!? What is wrong with you!? Ne hodim na slikanje, ne na salso, ne na skupino za rast, ti pa to? Res!? Mislim, da je čas, da prevzamem odgovornost za svojo srečo. Vsak prosti trenutek želim preživeti s tabo, ti pa to!? In bilo je veliko tega zadnje čase. (Vsak dan nekaj! WTF?!) Blink! Blink! Blink! Razodetje! Ahaaaaa! (Pink: https://youtu.be/YUtHjOvPKT0) Pa saj to sem že dolgo vedela.. Praksa!!!

Lepo je imeti čas zase. Pripravila sem si zajtrk s kuhanimi jajčki, mojimi najljubšimi. Čemaževim pestom, ki mi ga je podaril ljubi, z maslom in še hrenovim namazom… Popečenim kruhkom. Vodo sem si nalila v kristalni kozarec. Pila pa sem kavo z XXXXL penicami iz moje najljubše rdeče skodelice. Potem pa sem še počasi srkala ingverjev čaj z limono. Imela sem prižgane svečke, polno svečk. I love my life. V ritmu proti nič. Hitrosti malo večji od nič. Tako vem, da je nedelja. Ljubim nedelje. Potem pa kopel z morsko soljo.

Ne morem mimo tega. Včeraj sem gledala taki film, ki bi naj bil romantičen. Sploh ne vem, če bi pisala o tem. Ločil se je. Človek. Potem pa si je naložil računalniški program z zavestjo za celostno vodenje vsega. In sta se zaljubila. Samo, da se je izkazalo, da se ona zaljubila v nekaj čez šesto svojih uporabnikov. To pa se zgodi, če imam preveč prostega časa… Kaka bedarija. Na koncu se je končno upal približati sosedi. Uh! Ni mu bilo lahko! Pa kaj še! Človek začni živeti!

Big hugs! Love! Kiss! Kiss! 

Ni komentarjev:

Objavite komentar