sreda, 22. februar 2017

Novo? Staro? Vse!!!

Včeraj sredi noči. Čisto res sredi noči. Malo pozneje. Čisto malo pozneje. No. Sem slišala petje ptic. Ne vem, če je bila kriva ulična razsvetljava. Tako zgodaj zjutraj, da bi se že danilo, pa spet ni bilo. Veselo so si žvižgale. To me je razveselilo. Mogoče imajo ptičke bioritem zmrdan. Usklajeno so žvrgolele. Moj je malo zmeden. Ampak ga bom danes popravila. S kopeljo. Sprehodom. Čajčkom. Z dobro zdravo hrano. Harmonija telesa. Duše. Razmišljanja.

Saj ne, da bi me motilo, da ptičke čivkajo ob pozni uri. Tudi sama sem vedno za akcijo. (Norije. Veselje. Igrivost. In ostale neumnosti. Ples.) Malo reda pa prav paše. Daje domačnost. Pomirja.
Veselo pričakovanje novega, pa je tudi zame. Vedno sem tako vznemirjena, da imam kar potovalno mrzlico. Prostor je za oboje. Danes pa bolj za ritem umirjanja. (Lenarjenja.) To obožujem, moja ljubezen!

Včasih si nekaj nagledam v trgovninah, kar mi je res všeč. Potem pa hodim dolgo gledati. Malo pozabim. Dokler mi ne prodajo… včsih pa me stvari zasledujejo. Že nekaj let nazaj sem gledala taki lepi obesek. Srček. Zlat. Z diamantki. Pa sem mislila, saj si ga bom kupila. Tako dolgo sem ga hodila gledati, da so mi trgovino dol zaprli. Zdaj pa mi je ljubi podaril ravno takega. Očitno sva si usojena. Jaz in moj zlati srček.

Zdaj pa že predem od zadovoljstva! ( The Rolling Stones - (I Can't Get No) Satisfaction: https://www.youtube.com/watch?v=nrIPxlFzDi0 ) Slišala sem jo, ko sem vozila domov. Kako dobro dene radio na glas! Doma sem povedala, da sem stiskala po radiu, pa nič pametnega. Potem pa ta komad! Obožujem! Pa mi je ljubi rekel, da ga je celo pot na delo poslušal... Predem kot beli ferrari... Brrr. Br. Brrr! Prost dan kar tako!

Lep seksi dan! Kiss!

Ni komentarjev:

Objavite komentar