petek, 24. februar 2017

Gliha skup štriha...

Adijo kaki dan! Včeraj v službi sta me sredi vseh zaposlenih našla dva navdušenca. Kaj mi na čelu piše? Povedala sta mi, da sta bila v Slovenj Gradcu. V trgovini z dizajneskimi oblačili. Ima več kreatork skupaj trgovino. Obleka ji je res čudovito pristajala. Z jaknico. Popolno. Super material. Neverjetno dobro. Meni se je kar koža naježila od navdušenja... Sama veliko slikam, tudi po oblekah. Za vsako posebno priložnost si ustvarim svojounikatno obleko. Spet sem dobila navdih.

Vedno komaj čakam, da pridem domov. Se stisnem k ljubemu. Zaspim ob njem. To mi je vedno najlepši trenutek. Potem zaspiva tako, da se drživa za roke. To mi je največji luksuz na svetu... Ljubim ga. Danes imava obletnico.

Bili smo na bovlingu. Nekako ni bil moj bovling dan. Vseeno je bilo fajn. Smo se nasmejali. Sin od prijateljice naju je slikal, v resnici pa je delal selfije. No, eno naju je slikal skupaj. Pa klepet vmes... Pa polno krogel proti kegljem... ali v grabenček... mimo...

Želim si iti v to trgovino. Bom jo izsledila. Prav rada bi šla tja pogledati. Vem, da sta me poiskala z namenom. Še prej ko sta šla, sta se prišla posoviti in spet smo se navdušenci ful najdli. Kako fajn je poklepetati s sorodnimi dušami...

Lovely day... Kiss! Kiss!




Ni komentarjev:

Objavite komentar