torek, 24. januar 2017

Vse naj naj... res...

Zunaj je bil pršič na mojem steklu. Samo pihnili so ga brisalci stran. Frr! Frr! Že sem bila pripravljena za akcijo. 

Kako obožujem modo. Listala sem revije. Pa kako bi lahko to praktično uvedla? Tu pa je potem razkorak ogromen. Res kdo to nosi? Se res kdo dejansko potem tako oblači? Res? Si tako namaže oči? Verjetno že.

Bolj pomembno se mi zdi poslušati svoje občutke. Malo kombinacij, malo pretiravanja. Kaj ko ne gre skupaj. Popolno! Zraven še samo nakit, ki poudari kakšno barvo. Čevlji obvezno ljubezen na prvi pogled. Nohti modra mesečina. Lahko kratki. Ljubko po moje. Malo pogrešam poletje, ko si samo obleko dam nase, pa je super svež seksi izgled. Zdaj pa si moram obleči pol omare. Ironija pa je, da še me vedno v noge zebe…

Po dolgem času sem bila v kavarni. Elegantni. Ljubki. Prikupni. Tja sva včasih zahajali s prijateljico. Za njen rojstni dan, že res veliko časa nazaj, me je povabila tja. Jaz sem si naročila blagi koktajl. Ona pa je rekla, da bi ful močnega. Da zares prime. Zadane. Še kelnarju sva posebej naročili, naj še kaj dodatno zraven zmeša, da bo res vsekal. Pa daj no! Rojstni dan!

Natakar je prišel do naju. Hotel nama je dati pijačo naravnost, pa je potem roke prekrižal. Tako, da sva dobili zamenjana koktajla. Je prav tako? Seveda! Vsekakor!! Zalimal me je tako, da sem se nagnjena na mizo smejala. (Režala.) Prijateljica me je morala miriti. Pa daj no! Nehaj! Vidiš, da poznam onega tam!? Nisem se mogla nehati smejati! Prav vse je bilo noro smešno. Ona pa smrtno resna…

Bila je razočarana, ko sva šli. Pa še voziti je mogla domov. Res nisem zmogla. Vse naj boljše! Pa kaj še! Tam več nisva praznovali…

(P.S.: Polno namigov za življenje...  Pogrešam pa: KISS. Every hour, every minute of the day. Love feels good!) Kiss!!! Kiss!

1 komentar:

  1. Kje skrivaš tvoja dva vrageca,katera bi se morala rogati iz tvojih očk!?

    OdgovoriIzbriši