torek, 10. januar 2017

La la la sladkost druženja...

Vabljivo je povabilo žarečih otroških oči: pridi igraj se z mano. Vedno. Ko kaj skupaj ušpičimo, se še jaz bolj veselim, ker njim je to tako naravno, meni pa v tako veselje. Delanje prepovedanega je še slajše. Uhahhaaa! Saj ne delamo nič takega. Špangico za laseke imam spredaj, da mi vsi laseje še bolj stojijo v zrak. No vsi jo imamo, vsak svojo… Teta hecna si! Ali pa si jemo torto s krožnika. Se smejimo. Si dajemo štemple na roko. Ali komu na čelo...
Danes je sin zbolel. Rabil bo malo razvajanja s kakim dobrim čajčkom. Pa kake posebne usluge na sedežni z zglavnikom in odejo. Pa kake vitamine… Pa kako posebno zdravilo… sladoled.

Včeraj sem kupovala zunanji trdi disk. Vse sem pogledala in pregledala na internetu. Imeli so takega lepega belega, samo ga ni bilo na zalogi. Tudi cena je bila prava. Potem pa me je nekaj vleklo v neko trgovino. Prodajalec mi je pokazal, kje jih imajo, nič kaj takega. Vse dražje. Šli smo še v drugo trgovino malo okoli. Ko stopim ven iz trgovine, je dragi spet pozabil mleko. Šel je nazaj. Takrat pa zagledam odprt katalog. Ravno na tisti strani, kjer so trdi diski noter. Znižan! Prijazen prodajalec se mi je že na daleč smejal. Še ga imate! Imamo! In je že bil moj. Kako dobro sem kupila!! Čar naključij…


Vedno sem globoko čutila. To je moja prednost. Če se takoj ne zavedam svojih čustev in jih prepoznam, se samo ustavim. Aja! Za to gre!? In lahko živim mirno naprej. Pomaga mi tudi stik z naravo. Tam se vse izravna, pomiri, me poboža s svojo energijo: vse je dobro. Vse je dobro. In čisto vse je dobro. Včeraj sva šla s sinom na kratki sprehod. Uh, kako sem pogrešala to. Malo sprehajanja… Juuupi! Objem! Cmok!

Ni komentarjev:

Objavite komentar