četrtek, 12. januar 2017

Kiss... Kiss...

Sedim tukaj ob kaminu. Ogenj tako lepo plapola v oranžno žgečih tonih. Žerjavica žari. Zavita sem v koco. Lepo juto mi je. Sonce vzhaja in sije skozi luknje v oblakih. Kako bo šele dan lep, če je že jutro tako mistično. Malo se pretegnem.

Včeraj smo bili na komediji. Kako sem se smejala zraven! No, vsi smo se. Želela sem se stisniti k ljubemu. Mu dati roke pod majico. Pa je tečnaril, kaj mu majico ven vlačim. Nisem imela mrzlih rok, kot po navadi. Želela sem se ga malo dotakniti. Želela sem mu biti še bolj blizu. Čutiti vsaj malo njegove kože. Topline. Dobro, da je potem film bil tako dober, da je vse ven popravil. Saj me je potem skozi za roko držal… Me cartal


Najboljša pa je bila pesem, ki mi sva si jo potem z ljubim pela ven iz kina... Kar topila sem se od radosti. To je bila pesem, ki dejansko opisuje najino ljubezen. Ki je že prej bila najina, zdaj pa je še bolj… Občutek ljubljenosti me preplavi vedno, ko jo slišim: Kiss - I Was Made For Lovin' You (https://www.youtube.com/watch?v=zlSFmotba2I).

Zadnjič sem se peljala ponoči preko Drave. Bil je tako lepi pogled, ker sta se še videla dva osvetljena mosta navzgor. Zraven pa je bila pesem Born free – Kid Rock (https://www.youtube.com/watch?v=bu3rsha1ZtI). Svetovni občutek. Bližala sem se domu. Počutila sem se epsko. Kako je fajn to, vedno znova vračanje domov.

Vedno se nekaj maličim glede vsega. Premlevam. Se krivim. Ni pomembno. Ni več pomembno. Vse je že mimo. To lahko samo uporabim kot podatek, da tega ne bom več delala. Ali vsaj, če me potegne noter v vrtinec, da vem, da je nekje pot ven. To je dovolj. Ni se mi treba mučiti. To me ne bo nikamor pripeljalo. Samo izpuščam in izgubljam vse trenutke, ko sem zdaj lahko srečna. Danes se imam rada.


Lepo je tukaj. Čas zase. Danes sem mila s sabo. Vse si odpuščam. Rada se imam, točno tako kot sem. Ljubim se v polnosti. Čas je. Odpiram svoj cvet. Razpiram se še bolj sijaju. Še bolj poslušam svoje srce. Dovoljujem si biti srečna. Zdaj. Danes. To je dovolj. I am light. Objem! Shine!!! Shine! Kiss! Kiss!

Ni komentarjev:

Objavite komentar