četrtek, 9. maj 2024

UŽIVAJ!!!

Pač, lepo mi je. Muca Bliss tako lepo spi zraven mene in me greje. Zunaj sije sonce, ki me je prebudilo. Zvečer sem uživala ob ognju in listanju revij zraven. Tako mi je bilo toplo. Veliko dobrih receptov sem našla, ki niso tako zahtevni. To pa res rada raziskujem.

Kaj če bi zaupala, da sem vredna podpore vsega vesolja? Kaj če mi res skozi stoji ob strani, samo jaz ne dopustim navdiha, ljubezni in pomoči?

Danes zaupam, da sem vredna povezave z božanskim in božansko lučjo. Danes zaupam, da sem dobra, ker vem, da sem. Danes zaupam, da lahko imam življenje, kot si ga res želim.

Včeraj je bilo tako lepo, ko sem šla na limonado k reki. Tako sem uživala, ko sem samo sedela tam na soncu in klepetala. Čas je tako hitro minil, da bi še kar podaljšala. Še kar bi bila tam. Mogoče pa danes sama pobegnem tja? Kaj pa vem. Mogoče. Tako lepi plavajoči pomoli so. Pa labodi so mimo plavali. Galebi so se igrali na prostranem nebu, v ozadju pa se je videl grad.

Želela pa sem napisati, da so tako prijazni ljudje, da pomagajo na vsakem koraku. Lepa beseda vedno lepo mesto najde. Prijaznost se neštetokrat poplača. Vrne pa se na nepričakovanih mestih. Življenje je res lepo. Zdaj.

Zunaj me čaka sonce in sajenje, ki se ga zelo veselim. Pravi užitek je hrana z vrta. Za zelje je povedala na Trag biljke, da je škropljeno najbolj močno, celo petnajst-krat. Torej sploh ne jemo zelja, ampak same pesticide in ostala škropiva. Adijo pamet! Sploh nisem pomislila prej na to. Jaz pa sem mislila, da jem zdravo, ko jem zelenjavo in ne predelane hrane. Kakšna laž! No, letos pa bom jedla bolj zdravo, saj bom nekaj pridelala na svojem vrtu. To pa še bo zanimivo. Zabavno.

Zdaj se komaj učim, kako vse to deluje s pridelovanjem, ampak neizmerno uživam in srkam vso znanje in modrost vase.

Razmišljala sem, da je veliko programiranja. Ampak skrivalnice ne bodo pomagale, saj je zdaj čas, ko se res ne moremo več skriti. Naša svetloba sije tako močno, da je vidna vsem. Ni je mogoče skrivati niti pred nami samimi. Zdaj pa je čas, da se tega zares zavem in da prevzamem odgovornost in da sijem, saj zato sem tu. Iskreno. Svetloba je vedno močnejša od teme in naša zavest je višja in višja vsak dan, tudi kolektivnega in čas je, da naša svetloba razsvetli ves planet, osončje, vesolje in še preko. Skupaj smo pripravljeni. Je pa to delo vsakega posameznika, da odgovorno sprejme svoje poslanstvo in širi luč, ne glede ali je čistilka, kuharica, učiteljica, odvetnica, jasnovidka, gospodinja, prodajalka… karkoli. Vse kar delamo, delajmo s srcem, to je naša pot resnične razsvetlitve. Naj dobro prevlada, saj tako vedno. Tudi zdaj bo. Že prevladuje. Resnica se še je vedno izkazala, tudi zdaj se bo. Pravici pa je tudi vedno zadoščeno, tudi zdaj.

Zdaj ni čas, da se potegnemo vase, v svojo nemoč in otrpnemo, kot da smo bili osvetljeni z žarometi kot srna na cesti. Nič nas ne bo povozilo, edino naša zmrznjenost nas bo otopela, dala v stanje nedejavnosti. Zdaj pa ni čas za spanje, zdaj je čas za pozitivno usmerjeno akcijo. Če sledimo svojemu srcu, duši, potem bo prava akcija navdihnjena ob pravem času.

Sem vedno na najboljšem mestu, ob najboljšem času, ob najboljših ljudeh – v najboljših možnih situacijah, kot bi rekel Kryon. Tako je.

Uživaj mi, draga!

Ljubek pristen iskren kreativen bogat razkošen razigran iskriv srčkan dan poln obilja in zabave!



Uživaj, saj takrat si zares živa! Sledi svojemu srcu. Pleši skozi dan! Praznuj življenje! Praznuj sebe! Ljubi svoje življenje. Ustvari si takega, da ti je res pri srcu! Uživaj, moja draga!

Ni komentarjev:

Objavite komentar