sobota, 17. februar 2024

V SRCU VEŠ! ZAUPAJ SI!

Življenje je lepo. Zares!

Suzan Ashley me je spomnila, da nas učijo, da je življenje dobro in slabo, kar pa ni res. Življenje je dobro! Skozi!

Spomnilo me je, da nas trenirajo v to, da moraš malo potrpeti, da moraš prestati ne vem kaj, da se moraš mučiti, da je življenje trpljenje, da se prebijamo skozi življenje, da preživimo… same neumnosti!

Kdo ima korist od tega?

Kdo pa ima kaj od tega? Tisti, ki se okoriščajo na naš račun, da delamo, kar ne ljubimo, da se drugi bogatijo. Mi pa umiramo po sekundah v nesmiselnem delu, ki nam posrka vso življenje za drobtinice! Pa je vredno?

Mene je stalo zdravja. (Zdaj je že veliko boljše!)

Napajajo se na naših nizkih energijah in še nam zraven zbujajo občutke sramu in krivde, da smo leni in take neumnosti, če se ne prilagodimo sistemu, kjer životarimo na »najgi« (minimumu).

Pa za koga?

Vsi naši darovi pa spijo ali so pometeni pod predpražnik kot nepomembni in igračkanje ali samo hobi (za katerega nimamo časa, saj se moramo spočiti za še eno umiranje na obroke – naslednji dan.)

Komu to zares služi? Nam sigurno ne! Razen v primeru, ko je tako hudo, da ne moremo več. Potem začnemo iskati druge možnosti.

V resnici pa je naša pristnost naš največji dar svetu. Duša je čakala že od nastanka, da se izrazi kot mi. Vedno je prisotna tu in vedno lahko navežemo stik. Vso življenje čaka na nas, da se izražamo pristno kot mi sami. Tako največ prispevamo za svetovni mir, harmonijo, obilje in ljubezen. Najdragocenejše pa je, da sami tako najprej živimo! Vse se začne od znotraj pri nas samih! Zato se sprejmi in zasij v vsej svoji lepoti. Bodi pristna! To je tvoje življenje! Zate gre! Si živa ali samo životariš?

Vse besede so najprej namenjene meni. To se jaz sprašujem. To sem jaz morala slišati. To je napisano zame. Če pa ti kaj koristi, pa super. Vse odgovore imaš v sebi in čas je, da se zares povežeš in zasiješ v svojih pristnih barvah. Neguj povezanost s sabo. Pristnost je največja grožnja neresnici. Čas je, da se resnica polno razkrije. Lepota življenja postaja vedno bolj očitna. Prispevaj maksimalno, s tem, da si ti to – kdo si.

Zacveti. Praznuj sebe! Lepa si!

Vsi imamo darove! Zdaj pa jih izražaj!

Čudovita si! čudovita si, tako kot vsi drugi. Samo ti lahko prispevaš svoj delež! Ne nasedaj več neumnostim laži. V srcu veš! Zaupaj si!

Ljubek pristen lahkoten zabaven sijoč harmoničen kreativen čaroben dan!



Sledi svojemu srcu! Ti veš odgovore zase! praznuj, kdo si! Lepa si! Čudovita! Izjemna! Neguj svojo žensko energijo! Zelo je dragocena! Samo bodi ti – ti! Ti to zmoreš!

Ni komentarjev:

Objavite komentar