torek, 13. februar 2024

BOGastvo!!!

Zanimivo je, kako se vse obrača. Seveda vse v moje najvišje dobro. Tako je to. Čeprav še ne vidim. No, malo se mi že svita. Slutim. Vse je zame. Zaupam, da je točno tako, kot je – edino prav. Zdaj.

Sledim svojemu srcu.

Danes je praznik odobritve sebe.

Dovolj je bilo iskanja.

Dovolj je bilo tavanja.

Jaz sem to, kdo sem. Zdaj.

Praznujem življenje v vseh pogledih. Zaupam življenju. Rada imam vse, kdo sem. Sprejemam se. Nič več iskanja. Sem, kdo sem. Poznam se. Poznam svoje poslanstvo. Zaupam, da sem sproti vodena od Boga.

Vse me vodi k izpolnitvi želja. Tako je. Zaupam v Božansko vodstvo. Nekaj v meni se pretaka v jasnost. Bolj se čisti in kristalizira v jasnost.

Me pa kdaj kaj preseneti.

Ampak nič zato, vem, da se vse obrača prav.

Učim se radodarnosti in zaupanja v življenje. Sprejemanja sebe.

Kaj so moje lekcije?

Iskrenost.

Jasna komunikacija.

Zaupanje.

Predanost.

Popolno zaupanje Bogu.

Zaupanje v Božansko obilje ali Božansko BOGastvo.

Tako je.

Vse moje lekcije so zelo dragocene in se jih veselim.

Lahko rastem ali pa lahko radostno rastem.

»Bog, naj se izkaže pravica. Bog, naj bo pravici zadoščeno. bog, zgodi se tvoje posredovanje. Resnica se naj izkaže – zdaj! Zdaj prosim za Božansko intervencijo!« besede od Suzan Ashley – Kassandre na kanaliziranju.

Življenje je praznik! Zdaj se začenja na polne! Moje življenje se začenja – zdaj! Praznujem vse, kdo sem. praznujem vsak dan, vsako uro, vsako sekundo – vsak vdih in izdih. Plešem v ritmih vibracije srca – veselja in sreče. Vredna sem, da sem srečna – zdaj!

Res imam čudovito življenje! Blagoslovljena sem bolj, kot sem si kdajkoli predstavljala!                                                                                     

Življenje je lepo!

Ljubim svoje življenje!

Juhu!

Ljubek pristen srčkan sijoč dan!



Zaupaj si! življenje je praznik in zdaj je čas, da ga slavimo! Na polne! Slavi to, kdo si! Čudovita si!


 


Ni komentarjev:

Objavite komentar