petek, 16. februar 2024

ČAROBNOST

Vse je tako novo in sveže kot naletavanje belih puhastih snežink z neba. Vso pokrajino je zavilo v belino srčnosti pravljične dežele. Ta dežela je vedno v nas. Ne potrebujemo snega, ali da ga čakamo, da se ustvari pravljičen svet. Sami smo kreatorji. Same smo kreatorke. Me ustvarjamo pravljico. To je božansko. To je božansko lepo in čarobno. Mi imamo moč v sebi. Vsi mi. Vse me.

V nas je že vse skozi.

Pa se povežemo s to močjo?

Se povežemo s čarobnostjo? Ali samo čakamo na dane trenutke čarobnosti, kot me je danes slučajno doletela?! Saj vem, da ni bila slučajna. Ne želim pa čakati – sama želim ustvarjati čarobnost in jo tudi bom. Jo. Zdaj.

Vse je tako lepo in praznično. Zdaj pa je čas, da si priznam, da je ta prazničnost okoli mene, ker je že od nekdaj v meni. Samo razlezla se je navzven.

Imela sem čudovit vikend ob morju. Bilo je božansko lepo samo gledati valove in jih čutiti. Slišati. Občutiti njihovo moč. Stabilnost. Ritem. Vse v naravi ima ritem. Tudi vrtnice. Zdaj pa je čas počivanja, nabiranja novih moči, da še bolj močno odpre vso svojo lepoto soncu in svetu. Mogoče pa je zdaj tvoj čas popolnega premika iz popka zaprtega v varnost – odprtosti in sončenje svojih cvetnih listov. Samo ti veš. Poslušaj svoj naraven ritem.

Zame je zdaj čas v dnevu, ko je namenjen zdravljenju. Meditaciji. Umiritvi. Tišini. Prav rada imam take lepe čarobne večere. Imam prižgano svečko, kar še ustvarja večjo svečanost. Lepo mi je.

Lepo mi je od znotraj in zunaj. Čarobno je. čarobnost je v tebi. Zares. Čarobnost je v meni. Zares. Zdaj pa jo spustimo na plano in si ustarjajmo čarobno življenje.

Ljubek pristen srčkan srečen sijoč bogat radosten lahkoten poln čarobnosti dan!



Ustvari si čudovit dan, moja draga! Tega si vredna! Življenje je lahko čarobno iz trenutka v trenutek. Neprekinjeno, smo prepusti se čarobnosti svojega srca. Uživaj!

Ni komentarjev:

Objavite komentar