nedelja, 8. oktober 2023

Vedno vse prav!

 

Danes si dajem svobodo. Pomirjam vso preteklost v meni. Danes objemam vso bolečino naenkrat, da se prežame in prepoji z Ljubeznijo. Danes sem pomirjena z vsem.

Sprejemam se. Rada se imam.

Danes tudi sprejemam, da sem velikokrat razočarala druge. Sprejemam, da ne morem biti vse – za vse. Sprejemam, da nisem jaz njihova pot do sreče. Hkrati občutim mir.

Sprejemam pa, da je dobro, da živim svoje življenje. Ohranjam svojo vibracijo visoko. Moje poslanstvo je, da sem srečna. Pa če tudi to pomeni, da ljudi ne vlačim s sabo. Sem v sedanjosti. Če pa me kdo ne more sprejeti take, kot sem, me imeti res rad ali rada z vsem srcem, ga danes oziroma jo danes – osvobajam. Ne rabi me imeti rad. Ne rabi me imeti rada in me sprejemati. Sem pa tudi odgovorna do sebe in jih puščam v preteklosti.

»Hvala za vso ljubezen, ki sem jo prejela! Zdaj pa ti dovolim oditi,« kot nam je rekla Susan Ashley na meditaciji.

Moje srce me kliče v veselje. Ljubezen in igrivost. Veselim se ustvarjati iz srca. Zdaj v sebi hranim ljubezen.

Kako pa še ti bolečino preteklosti vlačiš v sedanji trenutek?

Danes se imej rada in spusti vse, kar je manj kot ljubezen!

Ljubek srečen igriv zabaven dan!



Zaupaj svojemu srcu! Želi si veselja in ljubezni!

Ni komentarjev:

Objavite komentar