četrtek, 12. oktober 2023

Super sem!

Obožujem sonce! Kako me greje! Presvetli vsako celico mojega bitja! Moja duša zažari od veselja. Rada se imam!

Sonce me vedno nežno opominja, da je toplina dragocena! Sočutje. Nežnost. Vedno in vse prisotna ljubezen.

Sonce mi odpira srce. Posveti v vsak kotiček mene, ki še potrebuje ljubezen. Zdaj to z radostjo sprejemam. Učim se imeti še bolj rada. Tako brezpogojno kot sonce sije močno name.

Danes, vsak dan znova, dopuščam to čarobno ljubezen v srce, da je moje življenje napolnjeno z radostjo, veseljem in smehom. Sproščam se v uživanje življenja.

Kako pa ti lahko danes dopuščaš vseprisotni ljubezni, da objame vsak delček tvojega bitja!?

Sprosti se v to, kdo si v resnici.

Ljubek igriv vesel nasmejan radosten blažen zabaven dan poln užitka!



Vedno izbiraj veselje. Vedno izbiraj ljubezen. (Kassandra Susan Ashley) Vedno izbiraj ljubezen do sebe.

Ni komentarjev:

Objavite komentar