sreda, 11. oktober 2023

Sprejemanje ljubezni!

Kako lahko se ujamem v igro življenja. Bolj sveta uma! Kar ujamem se v primerjanju, tekmovalnosti ali zastarani drami! Zdaj pa tega ne želim več! Dovolj!

Logično, da me to potegne, če sem ali smo toliko let živeli v mentalnem svetu! Zdaj pa dopuščam, da se ta debela plast raztopi okoli vseh nas kot let spomladi. Zdaj zavestno stopam v srce.

Samo vadila bom. Zavračam slabo počutje, če sem spet ponavljala stari vzorec! Veselim se! Zdaj sem že tako zavestna, da celo opazim programiranje! Prav ponosna sem nase! Vsaj tako lahko potem misli usmerjam drugam! Še bolj pomembno pa je, da srce usmerjam drugam! V veselje, ljubezen, ustvarjanje. V vse, ob čem mi zaigra srce.

Vse je zame, samo da si dovolim, dopustim, dajem odmore, da me božanska ljubezen doseže.

Katere vzorce še ujčkaš v sebi?

Danes se osvobodi! Čas čarobne pristnosti je zdaj! Zacveti!

Ljubek radosten igriv srečen pristen lep zabaven vesel dan poln smeha!



Zaljubi se vase in se sprejmi! Uživaj v tem, kdo si!

Ni komentarjev:

Objavite komentar