torek, 10. oktober 2023

Harmonija z Ljubeznijo

Ne glede na to, kako sem bila razočarana v ljubezni, mi sanje dajejo novo upanje. Že drugo noč zapored sem imela tako lepe sanje, da sva res kliknila z ljubim. Bila sva si usojena. Uživala sva drug v drugem. Zdaj res zaupam, da tudi mene išče in me želi moški z dobrim srcem, ki se veseli, da spoznava. Zdaj odpiram srce ljubezni še malo bolj.

Danes je čas, da si obnovimo zaupanje in upanje, da lahko imamo vse, kar si zares želimo. Vse je mogoče za nas.

»Če sem v harmoniji s sabo in Bogom in materjo Zemljo, sem v harmoniji z obiljem, bogastvom!« Kassandra Susan Ashley.

Danes je samo pomembno, da vzpostaviš pristen odnos z bogom in s sabo. Samo ti veš, kdo si v resnici in kaj si želiš zares delati. Danes se poslušaj. Danes raziskuj, ob čem ti zaigra srce.

Kako se lahko danes poravnaš na srčno pot?

Zaupaj življenju! Ljubljena si že zdaj!

Ljubek radosten igriv bogat povezan dan!



Danes odpri srce bogu, naj domuje v njem. Za vedno! (Susan Ashley)

Ni komentarjev:

Objavite komentar