petek, 13. oktober 2023

Zaupaj Bogu v vsem!

Življenje je čudovito! Res pa je, da bolj kot poslušam svojo intuicijo, bolj je čarobno. Deluje pa po čistem naključju. Spomni me, da rabi kaj običajnega iz trgovine. Potem pa najdem tam nekaj, kar sem že dolgo iskala. Ali kar, kaj me preprosto razveseli. Kot bi bila ljubljenka vesolja! Prinaša mi na pot to, kar imam res rada. Ne kot da bi bila! Zaupam, da sem ljubljenka vesolja!

Zavedam se, kako sem ljubljena. Zdaj vedno lažje sprejemam ljubezen. Bolj kot se imam rada sama, več ljubezni dopuščam. Rada pa se imam tako, da dopuščam dobro v svoje življenje. Brez da izsiljujem! Takoj mora biti, kar si želim!

Zdaj v tem trenutku!

Naj se uresniči to, kar si želim!

Dovolj je bilo izsiljevanja!

Videla sem tako lepi lak za nohte. Moje najljubše barve. Mislim, da si bom šla po njega. Pa da vidim, kakšno presenečenje me čaka tam.

Zdaj pa rabim malo počitka. Veliko sem delala na sebi in še delam. Daleč sem že prišla. Zaupam, da je vse zame. Tudi, če ne izgleda tako! Rada se imam. Kako pa si ti pokažeš, da se imaš rada?

Zaupaj svojemu srcu. lepa si!

Ljubek igriv radosten vesel lahkoten blag nagajiv ljubeč dan!



Vse je zate! Obsijana in prežeta si z ljubeznijo. Opazi čarobnost! Ti si ljubljenka vesolja!

Ni komentarjev:

Objavite komentar