sobota, 7. oktober 2023

Srkaj lepoto vase!

V sebi imam željo, ampak ne tako, ki mora biti takoj izpolnjena. Zaupam, da se bo uresničila ob pravem času. Bolj zaupam v boga kot pa v svoje prazne akcije na silo. Bolj zaupam, da me bo vodila intuicija. Zato je tako dragoceno, da sem povezana z bogom. Moje srce je čisto in lahko sprejema vodstvo.

Počutim se tako ljubljeno. Takšna kot sem, sem dragocena, saj sem bila ustvarjena iz ljubezni. Bolj kot uživam v svoji pristnosti, bolj uživam v pristnosti drugih. Lepše kot ravnam s sabo, več ljubezni imam za podariti.

Nisem pa več pripravljena sprejemati odgovornosti za počutje ali življenje drugih. Zdaj jih osvobajam in sebe tudi. Vsak naj svojo težo nosi sam, ker drugače me bo zmlelo pod bremeni. Pa saj sem tako »brezveze« izgubljala energijo. Zdaj zaupam, da zmorejo! Če ne pa se vedno lahko obrnejo na boga. Spuščam jih, da shodijo. Jaz pa se veselim časa, energije, ki jo lahko porabim za ustvarjanje.

Kako pa ti lahko porabljaš svojo energijo?

Danes ustvarjaj čaroben dan zase!

Ljubek pristen nagajiv lahkoten zabaven dan!



Sledi svojemu srcu, moja draga! Imej se rada!

Ni komentarjev:

Objavite komentar