torek, 3. oktober 2023

Belina čarobnosti!

Presrečna sem, da sem živa! Imam tako ljubko življenje v katerem zelo uživam! Zdaj je tako lep sončni vzhod in počutim se ljubljeno, kot da je samo zame! Božansko je!

Veselim se tega dne!

Pobarvala sem si lase in barva je prišla veliko bolj temno, kot sem pričakovala! Prav presenetilo me je in je čisto drugačna kot prej! Očitno da se dogaja globoka sprememba in moji lase zdaj to potrjujejo! Sprejemam! Uživam v novih stvareh – no mislim – laseh! Zabavno!

Bila sem na Arehu, kjer je zapadlo veliko snega! Bilo je božansko. Smreke so imele svoje veje obložene z belino, kot bi bila debela vata na njih. Vsaka vejica dreves je bila posuta s srebrno belim prahom. Bila je čarobna dežela kot drugi svet! Sneg je škripal pod nogami! Bilo je fantastično vzdušje! Božansko! Še srno sva videla!

Danes bi se rada še bolj povezala z naravo! Obožujem jo! Rada imam njene lepote, ki v meni vedno prebudijo mir in radost.

Zaljubljena sem v svoje lepo življenje in seveda naravo!

Kako lahko danes vzpostaviš stik s svojo notranjo in zunanjo naravo?

Ljubek naraven svetel blažen sončen lahkoten čarobne dan!



Narava te ljubi! Sprejmi to ljubezen in vse lepote, ki so zate!

Ni komentarjev:

Objavite komentar