četrtek, 5. oktober 2023

Stabilno BOGastvo!

Če res pomislim, kaj si želim zase, vem, da je to stabilnost. Varnost in mir. To zdaj tudi izbiram. Ne rabim ne vem kakšne finančne banke, da bi to vzpostavila.

Rada se imam. Zaupam, da mi je vse, kar zares potrebujem, dano zlahka.

Danes še malo bolj odpiram svoje srce bogu. Vem, da če imam boga v srcu, potem je vedno vse dobro. Ne samo zame, ampak tudi za druge. Zgodi se zanimiv preobrat in tako je vse spet fantastično!

Zdaj pa si dovoljujem, da bolj uživam v sebi. Rada bi se še malo bolj vzljubila. Toliko let sem bila kar nesramna in neprijazna do sebe. Čas je, da to popravim. Nadomestim z ljubeznijo do sebe. Sploh če si želim dobrih odnosov. Vse je ogledalo odseva, ki ga imam s sabo. Danes bom ljubeče govorila s sabo. Zmorem!

Zaupam v boga. Zaupam, da sem ljubljena.

Rada te imam! Jaz se te veselim! Srečna sem! Imam čudovito ljubeče srce! Ponosna sem nase. Danes sem svoja najboljša prijateljica! Spodbujam se in se pohvalim!

Koliko si danes konkretno lahko sebi najboljša prijateljica?

Ljubek pristen bogat vesel dan poln ljubezni!



Danes se imej rada na vse mogoče načine! Vredna si, da vzpostaviš odnos sabo!

Ni komentarjev:

Objavite komentar