petek, 6. oktober 2023

Najprej ti!

Danes si dopuščam počitek! Ljubim se! Rada sem to, kdo sem! Rada se imam!

Danes dopuščam bogu, da me ljubi. Danes se veselim vsake malenkosti, ki mi jo podarja kot izraz ljubezni! Vrane, sončni vzhod, užitek ob pitju čaja, nakup… Veselim se z vsem srcem, kako zelo sem ljubljena! Zdaj se tega globoko zavedam! Hvala ti! Hvala vam!

Imam rada – prav obožujem, svoje življenje! Intuicija se mi krepi. Vodi me močno naprej v Ljubezen! Srečna sem in imam srečo!

Zdaj sem se spomnila lepih sanj in bila sem tako ljubljena! Sprejeta! Vesela! Ljubljena sem bila taka, kot sem! Danes dopuščam možnost, da je zame vse mogoče! Zaupam, da me bo ljubi z dobrim, ljubečim srcem tudi zares našel.

Zame je vse mogoče!

Danes odpiram svojemu ljubemu srce in bog vodi ga do mene zlahka. Tu sem! Čutim, da so mi dvojne sanje pozdravile strah, da bom ostala sama ali da ni take osebe zame, ki bi me zares ljubila iz vsega srca. Zdaj vem, da je. Zaupam! Zaupam pa tudi, da bo ljubi prišel ob božanskem pravem času.

Srečna sem. Že zdaj imam čudovito življenje. Pridi ljubi. Skupaj še nama bo bolj super! Moje srce ti je odprto!

Kako lahko danes odpreš svoje srce ljubezni in kako si lahko ljubeča?

Ljubek radosten vesel ljubeč dan!



Že zdaj si vredna ljubezni! Prepusti se! Zaupaj!

Ni komentarjev:

Objavite komentar