torek, 18. julij 2023

Svežina ljubljenosti!

 Kako dobro je reči ne! To pa osvobaja! Pa če tudi rečem ne v sebi vsem neumnostim drugih! Prav osvežujoče je! Kot nov vetrc v mojem življenju!

Kaj si zares želiš?

Kako zares želiš živeti?

Tvoje želje so dragocene. So namigi, kako najbolj polno živiš in hkrati prispevaš k svetu! Zato se jemlji resno!

Saj ni treba, da izsiljujem želje. Zaupam, da bodo prišle ob točno pravem božanskem času! Niti se mi ni treba dokazovati ali primerjati s svojimi sposobnostmi manifestiranja! Zaupam v božanski tok ljubezni! Če sem zdaj srečna, bo srečen tudi konec!

Ne rabim se več zanašati na svoje moči in pritiskati, ker me to utruja. Lahko izbiram srečo zdaj in zaupam, da sem vedno ma pravem kraju ob pravem času in s pravimi ljudmi!

Zaupam, da je vse že urejeno! In vse, pomeni vse! Tako materialne kot duhovne »stvari«, no zadeve!

Zato se končno lahko sprostim in uživam!

Kako pa ti zaupaš v srečne konce? Uživaš zdaj? Uživaš kaj sproti?

Ustvari si lep dan!

Ljubek srčkan sončen sočen pester lahkoten igriv zabaven dan!



Sprosti se v to, kdo si v resnici! Naj tvoja duša zasije! Čudovita si!

Ni komentarjev:

Objavite komentar