četrtek, 20. julij 2023

Gnezdo ljubezni! Radodarnost prijaznosti!

 Se upaš kaj veseliti?

Si upaš kaj biti predrzna in biti srečna kljub splošnemu vzdušju, normalnosti zagrenjenosti ali velo jezi drugih?

Za tvoje življenje gre!

Bom res jemala nase kaotične stvari, ki me vlečejo dol in mi ne koristijo? Ali bom sijala z vsem srcem in se veselila lepot, ki so mi vedno podarjene, saj živimo na čudovitem planetu bogatem z čarobno naravo?

Kaj bo danes prevladalo v meni? Svetloba ali temnine?

Kaj bom danes izbrala? Svetlobo ali temnine?

Kaj bom danes spodbujala v sebi? Svetlobo ali temnine?

Bom dupuščala drugim, da me sesujejo in spravijo v manj svetle prostore?

Ne!

Ne!

Ne!

Dovolj je bilo! Zdaj pa dovolj!

Želim sijati in jaz odgovarjam za svoje počutje! Bom povabila v moj dom srca ljubezen ali strah? Oba naenkrat ne moreta biti prisotna! Ljubezen vedno prevlada! In to me osrečuje bolj kot karkoli!

Ljubek radosten nagajiv srečen vesel blažen optimističen srčkan pisan dan!



Zaupaj svojemu srcu, naj bo gnezdo ljubezni! Zdaj!

Ni komentarjev:

Objavite komentar