ponedeljek, 17. julij 2023

Prepojena z Ljubeznijo!

 Vse je dobro! In zares čisto vse je dobro!

Karkoli me oddaljuje od bistva boga, naj se zdaj pomiri. Razčisti! Razmegli! Razjasni! Vse je del božanskega vesela in radostne rasti!

Bog ti to zrihtaj, jaz več ne vem kako!

Tebi predajam vse! Uredi za vse vpletene najboljše!

Zdaj zaupam bogu! Zdaj zaupam Ljubezni! Še vedno se je vse dobro končalo, tudi zdaj se bo!

Nisem več pripravljena dajati svoje energije neumnostim. Želim se imeti rada. Pripravljena sem se imeti rada! Zdaj pa želim, da to moja dejanja odslikavajo!

Kaj bi torej bila največja ljubezen do sebe danes?

Zavedanje, da sem dragocena. Zavedanje, da sem dobra, ker obstajam. Zavedanje, da sem čudovita točno taka kot sem!

Lepo mi je biti tu! Prav uživam! Prišla me je pozdraviti vrana! Usedla se je čisto na vrh breze! Potem pa je plahutala, ker se ji je veja upogibala! Kao je bila zanimiva! Tako velika vrana na tako tanki vejici.

Če bi vedela, kaj mi je prišla povedti, bi mi sigurnobrekla to: »Oprimi se še tako majhnega upanja! Najdi še tako majhno veselje in lepoto! Oprimi se ga in naj ti obogati življenje! To je zares pomembno!«

Kar vidim jo, kako mi je pomežiknila in še dodala: »Sledi svojemu srcu! Tvoj čas šele prihaja!«

Zaupam ji! Vrana je sigurno simbol modrosti! In svobode, pa tudi obilja in iznajdljivosti!

Kako lahko danes malo bolj uživaš v pristnem izražanju svoje duše? Podrobnosti in malenkosti štejejo!

Ljubek srečen srčkan dan!



Zaupaj si! Zaupaj v svoje dobro srca! Zaupaj v svojo dušo, prav te vodi!

Ni komentarjev:

Objavite komentar