petek, 21. julij 2023

Osredotočanje na zdaj!

 Nekaj čarobnega je v tej megli! Ne pusti mi gledati v daljave ali sploh kam daleč! Kot bi me spodbujala, da se ozrem vase!

Osredotoči se nase, moja ljuba! Ti si center svojega sveta!

Kaj želim ustvarjati v mojem svetu?

Kaj želim ustvarjati v svojem življenju?

Kaj želim ustvarjati v tem dnevu?

Preprosto! Veselje! Radost! Smeh! Ljubezen! Prijaznost! Povezanost z naravo! Pristnost! Lepoto! Igrivost!

Danes se to, kdo sem! In neznansko uživam v tem!

Si opazila lepoto, ki te obdaja? Pa kdo bi želel pobegniti v preteklost ali prihodnost, če je tu tako lepo!?!

Danes ceni vsak trenutek in ga začini s pristnostjo!

Ljubek radosten vesel igriv blažen jasen celovit spontan dan!



Življenje te ima rado v vseh pogledih! Se kaj zabavaš? Odpri srce radosti!

Ni komentarjev:

Objavite komentar