nedelja, 16. julij 2023

Preprosto fantastično!

 Ahhhhhhh, kako je zanimivo!

Pri meni je takooooo pestro!

Želela sem pomagati, kot so me prosili in namesto, da bila pomoč sprejeta z veseljem, sem še bila zasipana z občutki krivde! Vem, da je bila oseba jezna. Pa rekla sem da! Pa je vseeno svojo slabo voljo stresala name!

Zdaj pa je dovolj!

Ne več!

Nisem pripravljena procesirati to zate!

Nisem pripravljena več mojega sveta spuščati na tvoj nivo!

Dovolj!

No super se je uredilo, ker ne rabim zdaj pomagati! Vseeno pa ostaja grenkoba bolečine, ko je bilo sranje kar polito po meni! Ampak očiščujem se!

To ni moja bolečina! To ni moja jeza! To ni moja krivda! Naj gre vse to in še več nazaj od kot je prišlo! Zdaj!

Zaključeno!

Veselim se novega dne in vsega razkošja lepot narave! Včeraj sem bila na sprehodu in na klopci sem pisala pesmi! Sploh nisem vedela, da sem tako jezna! Super je, da skozi pesmi izražam vsa čustva, ki mi kdaj ostanejo zakrita!

Zdaj pa je nov dan in nova doba ustvarjanja! Zdaj lahko cvetim!

Ljubek srečen igriv radosten vesel dan poln igrivosti!



Zaupaj si! Očisti svoje »zanimive situacije« in jih privedi do mira! Kar pa ni tvoje »sranje«, pa vrni nazaj od kot je prišlo!

Ni komentarjev:

Objavite komentar