sreda, 19. julij 2023

Duhovno bogastvo

 Kako kaj tvoje počutje?

Vrana je simbol resnice in razkrivanja, modrosti in smrti – zaključevanja starega in ponovnega rojstva!

Vem, da je bilo dovolj neumnosti! Prav je, da se resnica razkrije. Raje vem, kje sem, kot da si lažemo!

Res, da je lahko malo šok, kot da sem polita s škafom mrzle vode! Ampak to me prebudi v resnico! Vse, kar sem slutila, se je izkazalo za resnično! Samo, da sem si še pred tem lahko to zanikala, zdaj pa ne morem več tega sranja prebavljati niti v najmanjših količinah! Moje oči so na široko odprte! Zdaj!

Hvaležna sem za tako lepo življenje, kjer res lahko živim po svoje! Pravo darilo je – življenje! Zdaj ga še bolj cenim in uživam! Zdaj še bom le pozorna na vse čarobnosti narave, dneva in ljudi. Kar vidim lesk v očeh in ganjenost ob lepotah!

Včeraj je bila tako lepa luna! Okroglasta in močno je žarela! Popolnost! Zdaj pa plamen svečke prav poplesuje na okenski polici! Življenje je božansko čarobno!

Kako ti kaj opaziš lepote narave in svojo čarobnost?

Ljubek sijoč čaroben vesel bogat pristen dan!



Ti si ustvarjalka tega dne! Zasij! Življenje je čarobno! Vse lepote sveta so zate! Odpri jim srce! To so zakladi tvoje duše, ki za vedno ostanejo v tebi! Za večno!

Ni komentarjev:

Objavite komentar