ponedeljek, 26. junij 2023

Vseseno sledi srcu!

Kaj pa so tvoji strahovi? Kaj so tvoji vzorci? Lahko občutiš strah in narediš vseeno, kar si si zamislila? Lahko občutiš neodobravanje ali nestrinjanje drugih in vseeno slediš svojemu srcu?

Toliko starih vzorcev preteklosti je zapisanih v nas! Zavednih in nezavednih! Kako so vse naše ženske prednice morale živeti, da so čisto dobesedno preživele! Vse to je zapisano v nas samih. Podedovano! Prežema naš vsak korak! Prav vtetovirano je globoko v našo dušo, da se ne moremo kar oprati in se znebimo uničevalnih zapisov preteklosti. potrebno je veliko rasti, razpletanja in ozaveščanje vzorcev in potem reprogramiranje na to, kar pa si zares želim.

Ljubim svoje prednice. Brez njih in njihovega žrtvovanja, tudi mene ne bi bilo danes tukaj.

Ljubim sebe. Zdaj pa se ljubim tako močno in se imam rada tako močno, da svetloba ljubezni presvetli vsak kotiček moje duše, vsak delček mojega telesa, mojega uma, vse moje biti – da sem marinirana v toku ljubezni. bolj močna je ljubezen kot vsi stari vzorci in prepričanja. Zdaj sem dosledna v svojih mislih, besedah in dejanjih. Vse, kar delam, je izraz čiste ljubezni. saj vem, da je to moja odgovornost. Še bolj pa se prepuščam milosti boga in zaupam, da sem zdaj vredna, da se vse moje rane pozdravijo. Zdaj ustvarjam nov svet! Zdaj ustvarjam Novo Zemljo! Sama naredim, kar le lahko, ostalo pa prepustim božanski Ljubezni, da sem zares ozdravljena!

Zaupam življenju!

Kaj pa ti, kako se kaže tvoje zaupanje življenju?

Ljubek zaupanja poln vesel radosten igriv lahkoten srčkan srečen dan!



Napolni svoje srce z ljubeznijo in veseljem. Zato si tu! Bog uživa v tvoji sreči! To je tvoje resnično poslanstvo!

Ni komentarjev:

Objavite komentar