torek, 20. junij 2023

Vodilo srečnega življenja!

Kako kaj uživanje?!

Uživaj življenje!

Kaj so drobne sladkosti, ki si jih lahko privoščiš danes in v katerih res lahko uživaš? Kaj bi naredilo tvoj dan še bolj sočen? Kaj bi naredilo tvoj dan še bolj začinjen? Kaj bi ga še bolj naredilo res zabavnega zate?

Zdaj pa izberi en odgovor!

To je tvoje vodilo do srečnega življenja!

Najprej pa bi ti seveda obogatilo svet!

Kako zanimivo, da vedno dobim parkirišče tam, ko si zamislim. Vedno prosim angele za pomoč in takoj ga dobim. Zdaj pa dva dni zaporedoma nisem dobila parkirišča! Prvi dan sem se kar obrnila in šla po nakupih. Drugi dan pa sem iskala in po tretjem krogu mi je postalo jasno, da ne bo nič iz tega. Zato sem šla na bolj oddaljeno parkirišče, ki pa ji mi je omogočalo, da sem lahko v centru mesta kako dolgo želim! Torej je bilo na nek način darilo! Vse sem pregledala! Našla sem čudovito unikatno srajčko z mačkami! Tako so ljubke in dragocene! Kupila pa sem si še tudi fantastične gležnarje in še torbico! V njo izjemno dobro pristaja moj vijoličen mini računalnik. Saj bi že skoraj bil za upokoj, pa ga imam tako rada. verjetno je že malo zastarel, ampak ga ljubim z vsem srcem! Zdaj me mika, da bi spet kaj šla! Pa saj lahko grem! Zakaj pa ne! Jutri zjutraj ali danes popoldan! Jutri!

Včeraj sva tudi s sinom pobarvala mojo sobo, spalnico. Imela sem naslikane čudovite rože, ampak zdaj pa je nebeško modro ozadje! Fantastično izgleda! Prav poživi situacijo, kot bi spala na oblaku!

Kako pa se ti kaj izražaš? Jaz že tretji dan nosim eno in isto krilo. Vedno pa ga drugače stiliziram! Kako se to reče?! Vsak dan sem oblečena drugače, druge kombinacije, a z istim krilom! To je moja ustvarjalnost zdaj!

Bodi pristni izraz sebe! Zdaj!

Ljubek pristen igriv radosten lahkoten srčkan res srečen roza dan!



Čarobnost je v zraku! Zdaj smo iskreni do sebe in tako je naša pot lepša in bolj polna!

Ni komentarjev:

Objavite komentar