petek, 23. junij 2023

Neukročenost notranje narave!

Kako je vse divje! Nič ni ukročeno v meni! Šla sem skozi veliko treniranja, ampak moja resnična narava vedno prevlada! Vedno v meni prevlada mir, sreča, ljubezen, veselje do življenja in ustvarjalno izražanje!

Kaj so tvoji načini ustvarjalnega izražanja?

Dobila sem fantastično idejo, kako lahko obogatim svoj prosti čas! Komaj že čakam! Res se veselim in sem res v velikem pričakovanju! Lahko izražam svoje ustvarjalne ideje in bolj kot jih udejanjam, še več jih dobivam!

Če pa to energijo držim v sebi, postajam otrdela, otopela. Kot bi se niti srca in mojega veselja počasi tanjšale! Zato je tako pomembno biti pristna in v stiku s svojim srcem, ker te to ohranja živo! Potem komaj lahko zares uživaš!

Lahkotnost je način življenja! Kako drugače bi naše življenje izgledalo, če bi nas naučili, besed: »Kako lahko je uresničiti …«

Namesto že »zlajnanih« (obrabljenih) besed, da je res težko in kako se ne da, bi samo uporabili čarobne besede: »Kako lahko je uresničiti … karkoli!«

Poti in rešitve pa bi se pokazale z jasnostjo, hitro in z lahkoto. Vedno bi zaupali v moč udejanjanja naših želja. Zdaj pa še ni prepozno! Sami se lahko preoblikujemo in pregnetemo! Jaz se z veseljem mariniram v dobrih afirmacijah in vsem drugem, kaj mi pomaga spreminjati stare vzorce!

V čem bi se ti rada marinirala danes? Če bi bilo vse mogoče zlahka – in tudi je – kaj bi si ustvarila in izbrala danes?

Ljubek vesel vsemogočen radosten lahkoten unikaten fantastičen optimističen pisan dan!



Zaupaj življenju, ljubljena si! Že zdaj točno takšna – kot si!

Ni komentarjev:

Objavite komentar