sreda, 21. junij 2023

Denar priteka!

Vedno najdejo misli, nove ideje do mene. Vedno me najdejo po čistih naključjih. Bila sem v knjižnici, ker so mi potekle knjige! Iskala sem neke nove jedi, pa me ni nobena knjiga pritegnila. Potem sem že na silo izbirala neko knjigo, ker mi je bilo nerodno reči, da ne bi nič imela. Pa sem rekla, da bom vseeno rekla, da ne bom nič imela. Da premagam strah. Adijo, pamet, za kake malenkosti imam jaz čas! No ko sem že bila tako odločena, da grem vseeno do pulta knjižničarke in ji povem, da si ne bom nič izposodila, pa zagledam knjigo. Louise L. Hay Zaupaj življenju! Pozitivne afirmacije in razmišljanja za vsak dan v letu! Pa to je fantastično! Kje se mi je odprlo?! 13. junij ali 13.julij! pisalo pa je, da je čas, da zaupam, da lahko delam, karkoli si želim. Bom bolj natančno prepisala: »Ko ljubim, kar delam, denar priteka!«

Vau! To pa je tako drugače od vsega, kar sem bila naučena! To pa je tako drugače od vsega, kar je kdorkoli od mojih sorodnikov živel! To pa je tako drugače od normalnih ljudi! To pa je tako drugače od programiranja družbe! To pa je tako drugače od šolanja in šole!

Počutim se, kot da se mi je odprl novi svet! Saj se mi je!

Kaj pa tebi ruši stene in obzidja starih prepričanj? Kako se navdihuješ in stopaš po svoji srčni poti?

Ljubek čaroben srčkan pristen nagajiv živahen jasen kreativen lahkoten sijoč mavričen pisan dan!



Čarobnost je v zraku! Doma pa je v tvojem srcu! Vedno je bila in vedno bo! Tudi zdaj je!

Ni komentarjev:

Objavite komentar