ponedeljek, 19. junij 2023

Ljubezen se občuti fantastično!!!

Ljubezen se občuti fantastično!

»Če tudi sem do zdaj izbirala čudne partnerje, lahko zdaj izbiram drugače! Četudi sem do zdaj izbirala neprimerne partnerje, lahko zdaj izbiram drugače!« Iyanla Vanzant

Ne rabimo psiholoških testov in vseh teh neumnosti, ampak samo občutimo! Kako se zares občuti!? Če se občuti fantastično ali vsaj dobro, nadaljujemo. Če pa se občuti kaj manj kot dobro, pa to skomuniciramo in uvidimo partnerjevo voljnost, da prispeva drugače. Če pa ne, pa se lahko poslovi, saj nekateri moški so res trdoglavi. Prav je za njih tako, v mojem življenju pa nimajo kaj iskati.

Skupaj radostno rasteva in sva rada skupaj.

Moje partnerstvo se občuti fantastično!

Ljubiva se z vsem srcem – točno takšna kot sva!

Življenje v partnerstvu je čudovito in z lahkoto delam, kar ljubim in sem pristna.

Kaj pa si ti želiš od partnerstva?

Zaupaj svojim občutkom! Zdaj!

Ljubek čaroben ljubeč radosten pristen srečen jasen nagajiv zabaven iskren dan!



Čarobnost je v zraku! Čutiš!?! Čarobnost je vedno doma v tvojem srcu! Zdaj!

Ni komentarjev:

Objavite komentar