torek, 3. januar 2023

Dopusti pretočnost ljubezni!

Življenje je lahko tako lepo, če dopustiš živosti, da se pretaka skozi tebe.

Jaz se počutim najbolj živo, ko pišem, ko ustvarjam, ko delam videje, ko urejam slike za blog. Vse to me poživi in obnovi. Pa seveda tudi sprehodi v naravi. Lepo mi je, ko sem povezana, s sabo in naravo – hkrati.

Zadnje čase pa me bogatijo povezave z ljubimi. Ljudmi. Saj ni treba, da je popolno. Že dolgo več ne verjamem v popolnost. Zaupam pa, da je pristnost pomembna. To je najbolj dragoceno. To zares gradi dragocene mostove, ki so trdni. Stabilni. Obstanejo v preizkusih časa. Še bolj dragoceni pa so izrazi ljubezni – dejanja. To šteje najbolj glasno. Vem, da sem kdaj okorna v tem in se ne potrudim dovolj. Življenje gre mimo in prehitro mine. Potem pa ostanejo samo obžalovanja. Ampak danes ni čas za njih. zavedam se, katere odnose si želim poglobiti. Tu vlagam svojo energijo. Ne bom pa več občutila krivde, kaj nisem v preteklosti. Dovolj je bilo nizkih občutkov in vibracije. Hvaležna sem, da so še ti ljudje prisotni v mojem življenju in imam moč, da spremenim kvaliteto odnosov, če
želim.

Življenje je čarobnost in lahkotnost. Zdaj živim svoje najboljše življenje.

Kaj sploh zate pomeni zate živeti svoje najboljše življenje? Danes si kaj uresniči!

Ljubek nagajiv lahkoten vesel nasmejan pristen živahen spontan dan!


🌷 P.S.: Življenje je kreativnost pristnosti skozi dan! Danes zgradi priložnost in si ustvari edinstven jasen vesel dan po svoji meri!

💗 P.P.S.: Naročite se na moj kanal Kateja - Poslušaj svoje srce ❤️ poln navdiha ...  ❤️ Sledi svojemu srcu ❤️ 🎀 Veseli december ✨ Poslušaj! Doreen Virtue #5 ❤️  https://youtu.be/2TBbG14p6nY

🎻 P.P.P.S.: Malo glasbe za še lepši dan ... Bryan Adams - I'm Ready ... https://youtu.be/9_h2FrcZjQs

☕ P.P.P.P.S.: Naroči se na dnevni navdih za lepši sr(e)čnejši dan na e-mail: katejadn@gmail.com !

Ni komentarjev:

Objavite komentar