petek, 6. januar 2023

Kak lahko pa je to bilo!

Težilo me je in že dolgo sem odlašala. Ni bilo kaj velikega. Samo nekaj za urediti. Ker pa ni bilo tako nujno, sem že res dolgo odlašala!

Zdaj pa se počutim tako svobodno, ko sem to izpeljala!

Občutek je fantastičen! Božansko!

Zdaj pa lahko zadiham naprej!

Zelo sem ponosna nase!

Prav je, da se pohvalim in tudi to sprejmem! Super sem uredila! Res izjemno!

Zdaj pa se lahko dan in življenje končno nadaljuje! Zdaj pa lahko zadiham na polno! Ahhh, kako to prija! Svoboda, tu sem! No bolj rečeno: »Svobodna sem!«

Zdaj pa imam dovolj počitka in dopusta! Zdaj pa lahko grem končno ustvarjati naprej in se že neznansko veselim! To me ohranja pri življenju in mi daje kisik! Točno zaradi tega se počutim živo, ko lahko končno sledim svoj
i sreči in kreiram! To je moja moč!

Kaj ti daje občutek živosti? Danes si malo začini življenje po svojem okusu! Naj bo slastno in strastno! Če pa rabiš počitek, pa si vzemi ravno to! Privošči si!

Ljubek radosten nagajiv lahkoten blažen iskren živahen čaroben lesketajoč resnično lep dan!


🌷 P.S.: Sledi svoji sreči! Sledi svojemu srcu! Življenje je fantastično!

💗 P.P.S.: Naročite se na moj kanal Kateja - Poslušaj svoje srce ❤️ poln navdiha ...  ❤️ Sledi svojemu srcu ❤️ 🎀 Veseli december ✨ Poslušaj! Doreen Virtue #5 ❤️  https://youtu.be/2TBbG14p6nY

🎻 P.P.P.S.: Malo glasbe za še lepši dan ... Oliver Dragojević - Kad mi dođeš ti ... https://youtu.be/6wXybwOYVMc

☕ P.P.P.P.S.: Naroči se na dnevni navdih za lepši sr(e)čnejši dan na e-mail: katejadn@gmail.com !

Ni komentarjev:

Objavite komentar