sobota, 10. april 2021

Kaj še čakamo?!!

 Kako kaj tvoje ljubko življenje? 

Se že kaj zabavaš? 

Si kaj samosvoj-a?

Kaj še čakamo?!!

Na konec sveta?!

Mislim, da smo dobili dovolj zunanjih »spodbud«, da živimo še bolj pristno. Kdaj pa, če ne zdaj! Vse je že tako obrnjeno na glavo, zakaj saj jaz ne bi stala trdno na svojih nogah! Moja stabilnost je sreča. Moja stabilnost je pristnost. Moji temelji so notranji mir, povezanost z naravo, razvijanje svojih darov.

Največji temelj pa je, da vedno vem, da imam možnost izbire. In še zaupanje imam, da mi vse Vesolje stoji ob strani. Sijem in Vesolje pridihne svoje mavrične barve! Zaupam, ker dobro je vedno podprto s čarobnostjo in potmi, ki jih prej ni bilo!

Ljubek sijoč pristen dan!

  🌷 P.S.: Zato danes zaupaj v svoje čarobne sposobnosti. Naj se samorog-inja v tebi prebudi in zasije v vseh barvah mavrice! Bodi to, kdo si! Močna kreatorka si! Močan kreator si! Zdaj!

  💗 P.P.S.: Naročite se na moj kanal Kateja - Poslušaj svoje srce ❤️ poln navdiha ... ❤️ Tvoje poslanstvo! ... https://youtu.be/F6XNyWF2PCI

  🎸 P.P.P.S.: Malo glasbe za še lepši dan ...  Bruce Springsteen - I'm On Fire ... https://youtu.be/lrpXArn3hII

  ☕ P.P.P.P.S.: Naroči se na dnevni navdih za lepši sr(e)čnejši dan na e-mail: katejadn@gmail.com !

Ni komentarjev:

Objavite komentar