četrtek, 8. april 2021

Samo okus smo si izostrili!!!

  Danes izbiram čudovite stvari iz božanske pojedine. Vem, da sem kdaj izbrala hrano, ki mi ni bila všeč. Ampak je zato ne rabim izbirati več! Zdaj vem! In zaradi vse te neužitne in neokusne hrane mi ni padel apetit in veselje do dobre hrane! Samo okus sem si izostrila! Še vedno se veselim dobre hrane!

Enako je z odnosi! Če sem izbrala čudne osebe, sem jih samo zato, da si izboljšam okus. Zdaj bolj vem, kaj pa si želim v odnosu. Vse je bila samo učna lekcija. Zaradi slabih izbir pa nisem izgubila apetita po dobrem odnosu! Še vedno zaupam in se veselim dobrih odnosov! Na vseh področjih! Zdaj imam izostren okus!

Zdaj odpiram srce pravemu odnosu zame. Naj me najde. Tu sem.

Ljubek srečen sijoč pristen igriv zadovoljen srčen dan!



🌷 P.S.: Življenje ti želi vse podariti, kar si želiš. Zdaj pa odpri srce temu obilju na vseh področjih!

  💗 P.P.S.: Naročite se na moj kanal Kateja - Poslušaj svoje srce ❤️ poln navdiha ... ❤️ Tvoje poslanstvo! ... https://youtu.be/F6XNyWF2PCI

  🎸 P.P.P.S.: Malo glasbe za še lepši dan ...  Bruce Springsteen - Tougher Than the Rest ... https://youtu.be/_91hNV6vuBY

  ☕ P.P.P.P.S.: Naroči se na dnevni navdih za lepši sr(e)čnejši dan na e-mail: katejadn@gmail.com !

Ni komentarjev:

Objavite komentar