nedelja, 11. april 2021

Nežno stopam skozi spremembe!

  Kako kaj danes? Se kaj zabavamo? Si kaj srečna – srečen?

Danes je dan, da si to, kdo si.

Več stvari kot cenim, več jih dobim. Želim si ustvarjati čarobnost. Kako jo naj, če najprej ne cenim tega, kar imam.

Čudovito družino, lep dom, avtek, ki me vozi naokoli, moje kolo za daljše sprehode naokoli, malo hitreje. V mojem ritmu.

Cenim pa tudi to, kdo sem. Danes cenim sebe kot celoto. To mi je bilo dano in to zdaj sprejemam. Rada se imam in sem mila s sabo.

Nežnost in milina in uvidevnost in sočutje in prijaznost so za tek na dolge proge – kot na primer življenje. Vse ostalo se ne obnese. Nežno stopam skozi spremembe.

Kaj pa ti ustvarjaš zase? Se kaj ceniš?

Ljubek srečen sončen pester pustolovski dan!


  🌷 P.S.: Raziskuj področja, ki te veselijo. Se kaj giblješ? Zadnje čase tako uživam v raziskovanju s kolesom! Kako pa je to polno svobode in čarobnosti narave. Prav fantastično je.

  💗 P.P.S.: Naročite se na moj kanal Kateja - Poslušaj svoje srce ❤️ poln navdiha ... ❤️ Tvoje poslanstvo! ... https://youtu.be/F6XNyWF2PCI

  🎸 P.P.P.S.: Malo glasbe za še lepši dan Bruce Springsteen

Dream Baby Dream ...  https://youtu.be/06fCMfcMnqk

  ☕ P.P.P.P.S.: Naroči se na dnevni navdih za lepši sr(e)čnejši dan na e-mail: katejadn@gmail.com !

Ni komentarjev:

Objavite komentar