torek, 13. april 2021

Vse je mogoče!!!

 Kaj če ne bi danes vse jemala tako resno? Kaj če bi se malo bolj zabavala?! Vse bi bilo enako, samo jaz bi bila neskončno bolj srečna! Pa še nalezljivo je! Pa še! Smeh je pol zdravja! To pa si ja želimo, kaj ne!! Seveda si!


Razmišljala sem, da jem vsak dan. Večkrat na dan. Nisem se enkrat najedla, pa bo zdaj držalo vso življenje. Enako je z zrakom, vdih, izdih in ponovi vajo. Enako. Ne morem vdihniti vega zraka naenkrat.

Kaj pa moja duhovna hrana? Mislim, da če sem prebrala knjigo, da bo pomagalo?! Kar tako! Pa seveda! So trenutki v knjigi, ki mi spremenijo življenje. Čisto nov pogled! So pa vaje, ki so potrebne vsak dan, če želim rezultate. Duhovna hrana – vsakodnevna – samo zato, da se ne razraste plevel. Negujem svojo dušo, duhovnost. S pisanjem, vizualizacijo, dnevnikom hvaležnosti, meditacijo… vsakodnevno.

Seveda tudi s pitjem kave. To je moj obred!

Ljubek sočen srečen izjemen fantastičen mavrično samorogast cvetoč dan!



  🌷 P.S.: Kaj če bi danes, samo danes, res in res zdaj – verjela, da je vse možno?! Vse je mogoče! Kaj če bi zaupala, da si nisem egoistično izmislila svojih želja – ampak so bile v meni kot del dnk. Kot misija, da jo izpolnim v tem življenju?! Sigurno ni naključje, da me tako vlečejo!!! Vedno znova! Moje so! Tvoje pa tvoje. Kaj če bi danes naredil-a uslugo sebi in bi verjel-a, da če so nam bile podarjene sanje – nam je dana tudi pot. Odpira pa se, ko smo bolj in bolj srečni. Izbiraj srečo danes, moja draga, moj dragi! Vredna – vreden si tega!!!

  💗 P.P.S.: Naročite se na moj kanal Kateja - Poslušaj svoje srce ❤️ poln navdiha ... ❤️ Tvoje poslanstvo! ... https://youtu.be/F6XNyWF2PCI

  🎸 P.P.P.S.: Malo glasbe za še lepši dan ...  R. Kelly - I Believe I Can Fly ... https://youtu.be/GIQn8pab8Vc

  ☕ P.P.P.P.S.: Naroči se na dnevni navdih za lepši sr(e)čnejši dan na e-mail: katejadn@gmail.com !

Ni komentarjev:

Objavite komentar