četrtek, 15. april 2021

Še boljše?!

 Hej kako si kaj danes? Zares?!

Čutiš kaj svoje srce? Opaziš kaj lepoto okoli sebe in v sebi? 

 Ustvarjaš kaj lepoto v sebi in okoli sebe?!

Danes negujemo to čarobnost v sebi s tem, da izbiramo še malo več sreče, kot smo jo včeraj.

Danes negujem svojo notranjo lepoto in ljubezen so sočutjem. Danes slavim s cvetjem pomlad. Tudi svojo pomlad. Čutim, da sem sijaj in lepota in radost. Pesem je v meni, ki bi se rada izrazila. Čutim, da je ta čarobnost vesolja bolj in bolj resnična. Čutim, da je moja strast, da postajam bolj in bolj pretočna za Ljubezen.

Živim polno vsak dan. To je moja izbira.

Najbolj pa izbiram, da če občutim ali ne preplavi kaj neželenega, da vem, da lahko to vidim drugače. Lahko izberem drugače. Zavračam vsako valjanje v strahu več kot nekaj trenutkov, ker mi ne prinaša nič dobrega. Samo bolj me potunka v to, kar si ne želim. Zato tega delam manj in manj.*

Vedno vem, da imam izbiro. Zdaj. In zdaj. In zdaj. Lahko se počutim malo boljše!

Ljubek srečen sončen sijoč srečen belkasto lesketajoč dan!



   🌷 P.S.: Lahko izberemo, da se počutimo malo boljše. Lahko izberemo, da se počutimo še boljše?! Tako to gre. Malo po malo. Počasi se tudi daleč pride. Zato danes zaupam v svojo svobodo odločanja.

  💗 P.P.S.: Naročite se na moj kanal Kateja - Poslušaj svoje srce ❤️ poln navdiha ... ❤️ Bodi pristna - pristen! ... https://youtu.be/75-eIc0x-mY

  🎸 P.P.P.S.: Malo glasbe za še lepši dan ...  Bryan Adams - Here I Am ... https://youtu.be/G6xr6VKg7sE

  ☕ P.P.P.P.S.: Naroči se na dnevni navdih za lepši sr(e)čnejši dan na e-mail: katejadn@gmail.com !

Ni komentarjev:

Objavite komentar