četrtek, 18. julij 2019

K A T E J A : Play!

Hi my Beloved!

I enjoyed it! So much!


It's always best for me to take the time!


I enjoy being myself and explore and play!


No complaints!


Everything is completely done! In my favor! Always!


Life is colorful!


Life is a bold adventure or nothing!


A lovely day full of adventure!

Love yourself, be yourself! Have fun!

Be delicious... inside outward...

Ly















P.S.: Be yourself! Love! Enjoy delightful pink day!

**

SLO: K A T E J A : Igranje…


Hej moje drage, moji dragi!

Tako sem uživala!


Najboljše pa mi je vedno, da si lahko vzamem čas!

Prav uživam v sebi in raziskovanju in igranju!


Brez pritoževanja!

Vse se popolnoma uredi! V moje najvišje dobro! Vedno!

Življenje je pestro!


Življenje je drzna pustolovščina ali nič!

Ljubek dan poln pustolovščine!

Ljubite se, bodite kar ste! Zabavajte se!

Bodite sočni, od znotraj navzven!

Ly















P.S.: Bodite kar ste. Ljubite! Uživajte slasten pink dan!

Ni komentarjev:

Objavite komentar