petek, 24. maj 2019

Vibriraš tu nekje... visoko???


Kaj ni zanimivo, ko razmišljamo o srečnih časih, jih tako čisto narahlo podoživljamo, da se kar počutimo bolj srečni!

Zdaj sem brala star dnevnik, kako izjemno navdušeno sem se počutila, kako čutim to notranjo ljubezen in vzhičenost. Priznam. Kar nalezla sem se je malo.

Prav čutila sem vso to notranjo radost, vso to igrivost. Ne samo to! Čutila sem prav vzhičenost! Čutila sem tak zanos, da sem dobila kar solzne oči.

Zakaj se ne bi spominjala bolj srečnih časov?

Zakaj se ne bi osredotočala bolj na lepe, srčne, pristne stvari?

Če si tega želim več v svojem življenju, je definitvno čas, da se na to bolj osredotočam. Zdaj v tem trenutku.

Kaj me resnično veseli?

Kaj mi resnično veliko pomeni?

Včeraj sem poslušala tako zanimiv video o tem, kako osebo bi rada privlačila v svoje življenje?
Zapišem lastnosti.

Zapišeš lastnosti.

Res no, napiši.

Srčno. Srečno. Toplo. Zabavno. Pustolovsko. Ljubečo. Prijateljsko. Zadovoljno. Ustvarjalno. V formi. Povezano s svojimi globinami. Simpatično. Zaljubljeno v življenje. Dela kar ljubi.

In potem se vprašam, če sem jaz vse to. Kdaj pa kdaj že. Ali večinoma časa. Ker privlačimo v resnici enakost. Podobne vibracije.

Torej, kdo sem danes? Lahko sem vse. In danes sem vse.

Ljubek srčen srečen pristen luban dan!

Cmok! Objem!















P.S.: Na poti si. Srčni. Poslušaj svoje srce.

P.P.S.:Tukaj pa že nov navdih... https://youtu.be/ZpAfI7aUobs

Ni komentarjev:

Objavite komentar