sobota, 25. maj 2019

Ta to je veselje!!!

Kako me osreči nova knjiga! Celo dve! Komaj čakam, da jih začnem brati in potem naprej učiti. To pa me tako razveseljuje! To pa mi tolik pomeni. želim si biti še bolj srečnost! Želim si biti še bolj živost! Želim si biti še bolj vse, kar sem in polnost v vseh pogledih. Zaupam, da sem lahko vse. In zaupam, da sem na pravi poti. Tako ne morem dol s poti. Ker jaz in pot sva nerazdružljivi. To je potem pustolovščina! To je potem avantura.

Kaj bom srbela? Ali se bom imela "fajn"!? (Kaj to je sploh vprašanje???)

Vedno sem za užitek! Vedno sem za dobro počutje!

To je samo moja odločitev. To pa me tako razveseljuje!

Čutim, da je čas, da grem naprej. Zdaj! Si upam?! Si upam biti in iti dalje!?

Seveda!

Karkoli se dogaja, se dogaja zame! Zaupam. In lahko izbiram.

Vem, da lahko to presežem. Lahko presežem vse, kdo sem. Lahko samo sem. In če sem zdaj srečna, vem, da bo prihodnost dobra! Za to ne rabim skrbeti! Ne! Nič več! Niti malo ne več!

Kako si kaj moja draga, moj dragi? Kako si kaj, res?

Si upaš biti… čakaj malo… si upam biti še bolj srečna?

Pospravila sem si omaro. Čas je bil! Uh! To pa je bil projekt! In še neke stvari so za stran. In jih bom tudi dala. Brez problema. Še imam neke stvari v mislih, ki si jih želim oddati. In jih tudi bom. Kako je moje življenje v resnici lepo!!!

Imam tako lepe nohte. Tako lepo sijoči so! Visoki sijaj! Kot perla! Samo bolj živih barv. Pinki in rdeče. Kombinacija! Mešanica… vsega. Kako lepo! Počutim se takoj boljše! To pa mi dviguje razpoloženje!

Ljubek sijoč pristen ustvarjalne srčkan dan!!!

Cmok! Objem!














P.S.: Življenje te ljubi z vsem srcem, točno takšno - takšnega, kot si, zdaj!!! Zdaj!

P.P.S.: Tukaj pa navdih, za lepši dan... https://youtu.be/ZpAfI7aUobs


Ni komentarjev:

Objavite komentar